Ένας στους τρεις Έλληνες χρήστες του Ίντερνετ (το 30%), ηλικίας 25-44 ετών, δηλώνει πως παρακολουθεί YouTube πιο συχνά από ό,τι βλέπει τηλεόραση, σύμφωνα με έρευνα της στατιστικής εταιρείας TNS.
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, η έρευνα έδειξε πως το 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube το λιγότερο μια φορά το μήνα.
Όσον αφορά στα άλλα ηλικιακά γκρουπ, κάθε εβδομάδα επισκέπτεται την πλατφόρμα το 94% των χρηστών ηλικίας 15- 24, το 89% των χρηστών Διαδικτύου ηλικίας 25-34, το 80% στις ηλικίες 35-44, το 65% των χρηστών ηλικίας 45- 54, καθώς και το 47% των χρηστών ηλικίας άνω των 55 ετών.
Οι Έλληνες χρήστες φαίνεται πως μετατρέπουν εύκολα το YouTube και σε ραδιόφωνο, καθώς διασκεδάζουν με αυτό απλά ακούγοντας ή παρακολουθώντας τα videos των νέων επιτυχιών για να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις μουσικές εξελίξεις.
Όσον αφορά στα πιο δημοφιλή μουσικά βίντεο του 2016, σύμφωνα με το χρόνο που αφιέρωσαν οι χρήστες βλέποντάς τα, τον αριθμό των shares, σχολίων, likes και άλλους παράγοντες, τα δεδομένα έχουν ως εξής: Σύμφωνα με τις λίστες των τραγουδιών που ξεχώρισαν φέτος, στους Έλληνες άρεσε περισσότερο το τραγούδι του Κωνσταντίνου Νάζη ft Knock Out: «Όταν πονάω το γλεντάω». Ακολουθούν στην κατάταξη τo τραγούδι του Παντελή Παντελίδη: «Θυμάμαι», ενώ 3ο είναι το «Μετρώ Αντίστροφα» του Κωνσταντίνου Κουφού.
Όσον αφορά στους δημιουργούς περιεχομένου (YouTubers) στην κορυφή της λίστας βρίσκονται ο 2J και ο Jeremy ως οι πιο δημοφιλείς.