pinuprestaurant

Pop Up Restaurant: Η γεύση στην υπηρεσία των Ελλήνων παραγωγών

Τα ελληνικά προϊόντα στον τομέα της διατροφής είναι ίσως ένα τομέας στον οποίο μπορεί και πρέπει να στηρίξει πολλά στο σύνολό της η ελληνική οικονομία. Αυτό άλλωστε βάλθηκαν να αποδείξουν και τα Pop up Restaurants στα πλαίσια της Detrop Boutique 2016 στη ΔΕΘ, από την Places and Flavours.

Τα Pop Up Restaurants μπορεί να είναι ευρέως διαδεδομένα στον υπόλοιπο κόσμο, όμως για την Ελλάδα είναι κάτι καινούριο.

Όπως εξηγεί η κα. Γιούλη Πιλπιλίδου, Director of Projects and Special Events της Places and Flavours, πρόκειται για αναδυόμενα εστιατόρια που μπορεί να στηθούν πραγματικά οπουδήποτε, σε εκθεσιακούς χώρους, μέσα σε άλλα restaurants και όπου μπορεί να φανταστεί κανείς και κατά τη διάρκεια της σύντομης λειτουργίας τους μπορούν να αναδειχθούν διάφορα προϊόντα, τεχνοτροπίες και καινοτομίες.

pin up restaurants (2)

Στην προκειμένη περίπτωση η Detrop Boutique σε συνεργασία με Places and Flavours, έστησαν ένα Pop Up Restaurant το οποίο κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, προσφέρει ιδιαίτερες γεύσεις σε εκθέτες και εμπόρους, πάντα μετά από κράτηση θέσης, με συγκεκριμένη θεματική κάθε φορά, ξεκινώντας από την Αρχαία Ελλάδα και φτάνοντας μέχρι τη σημερινή εποχή με παραδοσιακές γεύσεις αλλά και πρωτότυπους συνδυασμούς.

pin up restaurants (4)

«Στόχος μας είναι η καινοτομία, η εξωστρέφεια των ελληνικών προϊόντων και η προβολή τους καθώς και η έρευνα. Στα corners που υπάρχουν στην Έκθεση παρουσιάζονται νέα προϊόντα που εμφανίστηκαν στην αγορά τα τελευταία δύο χρόνια και μπορεί κανείς να τα δοκιμάσει στη συνέχεια στο Pop Up Restaurant. Έτσι συνδυαστικά παρουσιάζουμε στους εκθέτες πρωτοεμφανιζόμενα προϊόντα μεγάλων παραγωγών, έτοιμα για εξαγωγή», δήλωσε η κα. Πιλπιλίδου και πρόσθεσε: «Τα προϊόντα που προβάλλονται τίθενται σε ψηφοφορία για τιμητικές διακρίσεις για την καινοτομία τους και την τυποποίησή τους. Έτσι πραγματοποιείται και σημαντική έρευνα, αφού με τη ψήφο τους οι υποψήφιοι αγοραστές από διάφορες χώρες, δείχνουν την προτίμησή τους για κάποιους συγκεκριμένους λόγους, γεγονός που αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τον εκάστοτε παραγωγό».

Με αυτόν τον πολύ απλό και «νόστιμο» τρόπο ενισχύεται το brand name της Ελλάδος και του greek traditional food.

pin up restaurants (3)

Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών έχει κάνει επιτακτική την ανάγκη να βρεθούν λύσεις για τον κάθε επιχειρηματία που θέλει να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του και σε αυτό το μήκος κύματος η κα. Πιλπιλίδου δήλωσε χαρακτηριστικά: « Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη ΔΕΘ που μας εμπιστεύτηκε και μέσα από τις δραστηριότητες μας, δίνουμε λύσεις σε παραγωγούς στην Ελλάδα της κρίσης».

Ρεπορτάζ: Κώστας Κόπτσιου