Ως απειλή χαρακτηρίζει η Citigroup τη νέα εφαρμογή που έχει κάνει παγκόσμιο πάταγο, την Pokemon Go, η οποία ήδη βρίσκεται στην κορυφαία θέση λήψεων (downloads) διεθνώς.
Οι ειδικοί της τράπεζας τονίζουν πως η δυναμική αυτή, σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις χρήσης της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τις προβλέψεις των εσόδων κολοσσιαίων εταιρειών για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Κι όχι κατ’ ανάγκη αρνητικά…
Η χρήση στο Facebook, το YouTube, το Instagram, το Google και το Twitter, πριν την έναρξη του Pokemon GO, ήταν υψηλότερη, σύμφωνα με την έκθεση.
Τα διαγράμματα δείχνουν ότι κατά μέσο όρο ένας χρήστης iOS δαπανά πάνω από 33 λεπτά παίζοντας Pokemon GO κάθε μέρα.
Αυτό τοποθετεί το Pokemon GO μπροστά από εφαρμογές όπως το Facebook, το Snapchat, το Twitter, ή το Instagram.
Σύμφωνα με τη Citigroup θα ήταν λάθος να υποτεθεί ότι η επιτυχία της εφαρμογής δεν έρχεται σε βάρος άλλων εφαρμογών.
O παρακάτω πίνακας δείχνει ξεκάθαρα πως για παράδειγμα το YouTube και το Twitter βλέπουν τις μεγαλύτερες μειώσεις σε χρόνο που δαπανάται ανά ημέρα, ενώ το Facebook είναι το μόνο app που δείχνει ανθεκτικότητα στην εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του Pokémon GO στις 6 Ιουλίου.