Ερευνα του «Cornell’s Food and Brand Lab» διαπίστωσε κάτι που λίγοι μπορεί να το είχαν φανταστεί. Το βάρος του σερβιτόρου σχετίζεται με την ποσότητα φαγητού που παραγγέλνουμε σε ένα εστιατόριο.
«Κανείς δεν πηγαίνει σε ένα εστιατόριο για να ξεκινήσετε μια δίαιτα. Ως εκ τούτου, είμαστε εξαιρετικά ευαίσθητοι σε νύξεις που μας κλείνουν το μάτι στο να παραγγείλουμε και να φάμε ό,τι θέλουμε», αναφέρει ο Τιμ Ντόερινγκ, ερευνητής στο Cornell, για την μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε 497 άτομα σε 60 εστιατόρια.
Ενας πιο ευτραφής σερβιτόρος μπορεί μεγαλύτερη επιρροή στους πελάτες. Σύμφωνα με την έρευνα, υπήρχαν 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να παραγγείλει κάποιος επιδόρπιο ή 17% πιθανότητες να πάρει παραπάνω αλκοόλ.
Από την άλλη πλευρά, ένας αδύνατος σερβιτόρος, κάνει τον πελάτη να έχει ενοχές και παραγγέλνει ένα πιο ελαφρύ γεύμα.
Σημαντικό ρόλο, όπως σημειώνει η έρευνα, παίζουν η μουσική αλλά και ο φωτισμός.