toumpa_magazine

Ο ΠΑΟΚ πρωτοπορεί! Το Toumba Magazine στον… αέρα (Φωτό)

Ο ΠΑΟΚ προχωρά σε μια κίνηση που στοχεύει να αλλάξει τα δεδομένα, όντας η μοναδική ομάδα στην Ελλάδα που εκδίδει το δικό της περιοδικό.

H «ασπρόμαυρη» ομάδα δύο χρόνια μετά τη θεσμοθέτηση των συλλογικών εκδόσεων του «Matchday Magazine», που της «χάρισε» κι ένα βραβείο ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφισης), τα ελληνικά «όσκαρ» στον τομέα της γραφιστικής, το πρώτο στα χρονικά για ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα, παρουσιάζει το δικό της περιοδικό που τιτλοφορείται «Toumba magazine». Η συγκεκριμένη προσπάθεια αποτελεί ουσιαστικά μια πρώτη γεύση για τα γενέθλια του «δικεφάλου», που κλείνει φέτος 90 χρόνια ιστορίας.

Συνεπής στην προσπάθειά του ν’ ανέβει επίπεδο στο θέμα διαχείρισης της εικόνας του συλλόγου, ο ΠΑΟΚ επενδύει στην ενίσχυση των περιφερειακών του μέσων παράλληλα με την εκμετάλλευση των New Media. To Toumba Magazine, το οποίο κυκλοφορεί από τα τέλη Δεκεμβρίου… παντρεύει την αισθητική και το σύγχρονο design με το ποδόσφαιρο και εκπαιδεύει τη νέα γενιά φιλάθλων στη φιλοσοφία που θέλει να περάσει ο Δικέφαλος.

Το νέο επίσημο περιοδικό του ΠΑΟΚ δημιουργήθηκε με την προοπτική ν’ αποτελέσει ένα ισχυρό «όπλο» στη διάθεση της ΠΑΕ προκειμένου να τη βοηθήσει να γίνει πιο άμεση κι εξωστρεφής στις σχέσεις της με τον κόσμο και παράλληλα να πλησιάσει το κοινό του ΠΑΟΚ στην ομογένεια και γενικότερα στο εξωτερικό. Πως; Μέσω των συνδρομών, οι οποίες θα λειτουργήσουν ως μια άτυπη χαρτογράφηση της ισχύος της ομάδας μακριά από τη Θεσσαλονίκη.

Το πρώτο τεύχος του Toumba Magazine είναι επικεντρωμένο στα 90 χρόνια ιστορίας του ΠΑΟΚ με ένα ειδικό αφιέρωμα γύρω από τα πρόσωπα και τα γεγονότα που σημάδεψαν την πορεία του συλλόγου από τη μέρα της ίδρυσής του μέχρι και σήμερα. Για πρώτη φορά, μάλιστα, υπάρχουν αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για όλους τους επίσημους αγώνες του ΠΑΟΚ σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Στις 100 σελίδες του περιοδικού υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα θέματα και στήλες όπως το AskFrank, όπου ο Φρανκ Άρνεσεν απαντά στις ερωτήσεις του κόσμου και ο απολογισμός του πρώτου μισού της σεζόν από τον Ίγκορ Τούντορ.

Στα πρόσωπα του πρώτου τεύχους θα βρείτε τους Χάρη Χαρίση, Έρικ Σάμπο, Στέφανο Αθανασιάδη, Αλέξανδρο Τζιόλη, Κώστα Βασιλειάδη, Άννα Πρέλεβιτς.

Την επιμέλεια για τη φιλοσοφία και την πορεία του Toumba Magazine έχει ο δημοσιογράφος και Υπεύθυνος Έντυπων και Ηλεκτρονικών Μέσων του ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης, ενώ τον σχεδιασμό έχει αναλάβει ο διεθνώς αναγνωρισμένος Creative Director, Δημήτρης Παπάζογλου.(www.dimitrispapazoglou.com)

Την ξεχωριστή εικονογράφηση του εξωφύλλου έκανε ένα από τα κορυφαία γραφεία στον κόσμο. Το Sawdust Studio στο πελατολόγιο του οποίου βρίσκονται Coca Cola, Nike, Esquire, Wired, LeBron James, Kevin Durant, Kobe Bryant, Blake Griffin.

To Toumba Magazine μπορείτε να το προμηθευτείτε ηλεκτρονικά στοstore.paokfc.gr καθώς και στα επίσημα καταστήματα του ΠΑΟΚ.

paok_fc_magazine_history_1 paok_fc_magazine_infographics_2 toumpa_magazine