Σε ναυάγιο οδηγείται το πολυδιαφημιζόμενο σχέδιο της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, παρά το αισιόδοξο κλίμα που δημιουργήθηκε την περασμένη εβδομάδα κατά τις συζητήσεις που έγιναν για τη συνέχιση και την ενίσχυση των δρομολογίων.
Αυτό αποκαλύπτει στη «δημοκρατία» ο πλοιοκτήτης της εταιρίας «Thessaloniki Waterways», Εμμανουήλ Κάιλας, που συνδέει ακτοπλοϊκά το κέντρο της Θεσσαλονίκης με τις ακτές της Περαίας.
«Όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση φέτος θα είναι πιθανότητα η τελευταία χρονιά που τα δύο καραβάκια, »Κωνσταντής» και »Άι Γιώργης», θα εκτελούν δρομολόγια με την μορφή που γνωρίζει το επιβατικό κοινό τα τελευταία τρία χρόνια», επισημαίνει ο κ. Κάιλας.
Εξηγεί πως «τον Οκτώβριο λήγει η διάρκεια του πιλοτικού προγράμματος, που συμφωνήθηκε μεταξύ Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και Thessaloniki Waterways. Για να συνεχίσει η εταιρία να δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη είναι απαραίτητο να ανανεωθεί η σύμβαση και να γίνουν οι απαραίτητες υποδομές, κάτι που στον ορίζοντα δεν διαφαίνεται, αν και δόθηκαν προφορικά διαβεβαιώσεις».
Ο πλοιοκτήτης διευκρινίζει πως η εταιρία πρότεινε να δρομολογήσει πλοία κατασκευασμένα ειδικά για τις ανάγκες της Θεσσαλονίκης, ώστε τα δρομολόγια να μην έχουν τουριστικό χαρακτήρα, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, μεταφέροντας και εργαζόμενους. Το αίτημα προς το παρόν δεν έχει εξεταστεί. «Στην περίπτωση που δεν γίνουν οι απαραίτητες υποδομές στα λιμάνια και δεν υπάρξει κατάλληλος σχεδιασμός τα καράβια θα εκτελούν μόνο τουριστικά δρομολόγια», προσθέτει.
Τα δύο καραβάκια αναμένεται να ελλιμενιστούν στη Θεσσαλονίκη το τελευταίο δεκαήμερο του Μάη και εφόσον η επιβατική κίνηση το επιτρέψει από τον Ιούλιο να καταπλεύσει ακόμη ένα πλοίο που θα εκτελεί δρομολόγια και προς την Καλαμαριά.