ΕΙΔΗΣΕΙΣ
DETH HELEXPO

Θεσσαλονίκη: Ανάσα πολλών εκατομμυρίων ευρώ οι Εκθέσεις!

Τζίρος μεταξύ 30.000.000 και 44.000.000 ευρώ εκτιμάται ότι διαχύθηκε στην Θεσσαλονίκη τις πρώτες 50 ημέρες του 2016, ως αποτέλεσμα των εκθέσεων της ΔΕΘ-Helexpo, που ενίσχυσαν ξενοδοχεία, εστιατόρια και μεταφορές.

Μάλιστα Agrotica, Infacoma και Aquatherm προσέλκυσαν περισσότερους από 150.000 επισκέπτες, προλειαίνοντας το έδαφος και για τις Detrop Boutique και Artozyma (τρόφιμα-ποτά, αρτοποιία-ζαχαροπλαστική) που ξεκινούν την Παρασκευή και θα διαρκέσουν έως την Κυριακή. Στις δύο εκθέσεις θα πραγματοποιηθούν περισσότερα από 3.000 προκαθορισμένα επιχειρηματικά ραντεβού, ενώ αναμένονται ομαδικές αποστολές εμπορικών επισκεπτών από την ΠΓΔΜ και την Αλβανία. Συνολικά, οι ξένοι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες κι αγοραστές ανέρχονται σε 110 και προέρχονται από 13 χώρες.

Στο εκθεσιακό «δίδυμο» συμμετέχουν 300 εκθέτες που θα φιλοξενηθούν σε έξι περίπτερα. Κυρίαρχο θεματικό αφιέρωμα στη Detrop Boutique θα είναι το «Cheese & Wine», όπου οι εκδηλώσεις γευσιγνωσίας θα γίνουν από τον γνωστό γευσιγνώστη Ηλία Μαμαλάκη, ενώ η παρουσίαση του ελληνικού οινολογικού χάρτη από τον βραβευμένο οινολόγο-σομελιέ Απόστολο Πλαχούρα. Στο μενού περιλαμβάνονται επίσης master classes από τους σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο, Χριστόφορο Πέσκια και Παναγιώτη Δεληθανάση, αλλά και αναδυόμενα (pop up) εστιατόρια με ενδιαφέρουσες γαστρονομικές προτάσεις.

Μεταξύ των παράλληλων εκδηλώσεων της Artozyma ξεχωρίζει το 2ο πανελλήνιο πρωτάθλημα ψωμιού, στο οποίο θα συμμετάσχουν τετραμελείς ομάδες από έξι περιοχές της Ελλάδας, με στόχο τη δημιουργία μιας εθνικής ομάδας αρτοποιίας που θα συμμετάσχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα.

Την ίδια περίοδο (26-29 Φεβρουαρίου) διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-Helexpo και η «Ελλήνων Κόσμημα» στην Αθήνα, με 270 εκθέτες, μέγεθος που την καθιστά τη μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Στη διοργάνωση, που θα καλύψει εκθεσιακό χώρο 6.000 τ.μ., αναμένονται εμπορικοί επισκέπτες από Κύπρο, Ρωσία, Λευκορωσία, Λίβανο και Ολλανδία.