ΕΙΔΗΣΕΙΣ
google

Δωρεάν σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ από τη Google

Η Google επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για τη διάδοση των ψηφιακών δεξιοτήτων στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας σήμερα ακόμη μια νέα δράση της επιτυχημένης πρωτοβουλίας ‘Grow Greek Tourism Online’ που υλοποιείται ήδη στην Ελλάδα από το 2014, με σκοπό την περαιτέρω προέκτασή της στον κλάδο της Εκπαίδευσης.

Έχοντας ήδη εκπαιδεύσει χιλιάδες επαγγελματίες τουρισμού στην Ελλάδα μέσω ομαδικών σεμιναρίων, εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων αλλά και διαδικτυακά (greektourism.withgoogle.com), η Google κάνει ακόμη ένα σημαντικό βήμα με στόχο να προσφέρει σε Έλληνες φοιτητές τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.  Μέσω δωρεάν σεμιναρίων σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, η πρωτοβουλία αποσκοπεί στην κατάρτιση των σπουδαστών και των μελλοντικών επαγγελματιών του τουρισμού σε ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ, τα οποία αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής κάθε επιχείρησης στον τομέα του τουρισμού.

Η πρωτοβουλία, η οποία υλοποιείται υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ξεκινά με τη συμμετοχή 12 Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ιωάννινα και Σάμο. Συγκεκριμένα, τα πρώτα ομαδικά σεμινάρια για όλους τους σπουδαστές και αποφοίτους που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, έχουν προγραμματιστεί όπως ακολούθως:

● 24 Σεπτεμβρίου | Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών & Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (με την υποστήριξη του τμήματος Ο.Δ.Ε. του Ο.Π.Α. & ΠΜΣ Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΕΑΠ) (ολοκληρώθηκε)

● 05 Οκτωβρίου | Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Αριστείας Jean Monnet του ΕΚΠΑ)

● 11 Οκτωβρίου | Πανεπιστήμιο Αιγαίου (με την υποστήριξη του τμήματος Μ.Π.Ε.Σ.)

● 19 Οκτωβρίου | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (με την υποστήριξη του τμήματος Πληροφορικής)

● 21 Οκτωβρίου | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (με την υποστήριξη της Σχολής Επιστημών Πληροφορίας/ Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής / Εργαστήριο ISEB Πανεπιστημίου Μακεδονίας)

● 24 Οκτωβρίου | HAEC-Hellenic American College (με την υποστήριξη του προγράμματος Master of Business Administration)

● 25 Οκτωβρίου | ΤΕΙ Αθήνας (με την υποστήριξη του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων)

● 04 Νοεμβρίου | Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (με την υποστήριξη του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων)

● 11 Νοεμβρίου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (με την υποστήριξη του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Ηπείρου και της Δομής Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας /Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)

● 23 Νοεμβρίου | Μητροπολιτικό Κολλέγιο (με την υποστήριξη της Σχολής Τουρισμού)

● 25 Νοεμβρίου | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο) / ΤΕΙ Κρήτης

● 30 Νοεμβρίου | Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (με την υποστήριξη του Κέντρου Έρευνας, Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας)

● 01 Δεκεμβρίου | ALBA Graduate Business School at the American College of Greece (με την υποστήριξη του MSc in Tourism Management)

Αξίζει να επισημανθεί, πως σήμερα η ανάγκη για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων κρίνεται πιο επιτακτική από ποτέ για την προώθηση της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο . Μέχρι το 2020, εκτιμάται ότι θα έχει διπλασιαστεί ο αριθμός των κενών θέσεων εργασίας σε 756.000 για επαγγελματίες Πληροφορικής και Τεχνολογίας στην Ευρώπη. Ωστόσο, σχεδόν ο μισός πληθυσμός των Ευρωπαίων πολιτών έχουν ελλιπή ψηφιακή κατάρτιση, με 20% να έχουν παντελή έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων. Με τις νέες προεκτάσεις της πρωτοβουλίας ‘Grow Greek Tourism Online’, η Google συνεχίζει να στηρίζει τον Τουρισμό αλλά βοηθάει και τη νέα γενιά στα επόμενα βήματά της, συμβάλλοντας στην προσπάθεια για την καταπολέμηση της ανεργίας στην Ελλάδα.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Σεμινάρια:

Τα σεμινάρια για σπουδαστές θα έχουν διάρκεια τρεις ώρες και θα διεξάγονται από εξειδικευμένους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ, που θα εκπαιδεύσουν τους συμμετέχοντες σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τα απαραίτητα στοιχεία μιας ιστοσελίδας και τη χρήση μιας μηχανής αναζήτησης μέχρι τους τρόπους που μπορεί κάποιος να διαφημιστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε άλλες ιστοσελίδες και τις νέες κατευθύνσεις που απαιτεί η επαγγελματική δραστηριοποίηση στον ψηφιακό κόσμο.

Για την εγγραφή τους, αλλά και για να δουν το πρόγραμμα σεμιναρίων αναλυτικά, οι σπουδαστές μπορούν να επισκεφτούν τη νέα ενότητα (https://events.withgoogle.com/ggto-workshops-students/) που έχει δημιουργηθεί από την Google στη διαδικτυακή πλατφόρμα της πρωτοβουλίας ‘Grow Greek Tourism Online’. Παράλληλα, όλοι όσοι επιθυμούν να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο στο έπακρο και να ενισχύσουν περαιτέρω τις ψηφιακές τους δεξιότητες, μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν, μέσα από την ίδια ενότητα, ένα προσαρμοσμένο πλάνο διαδικτυακής εκμάθησης (greektourism.withgoogle.com/certification) μέσω βίντεο ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Όλοι οι συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν τα σεμινάρια στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από το ‘Grow Greek Tourism Online’, ενώ όσοι ολοκληρώσουν τα διαδικτυακά μαθήματα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα θα λάβουν πιστοποίηση με την υπογραφή της πρωτοβουλίας και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau Europe).

Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς, Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων,Παυσανίας-Ανδρέας Παπαγεωργίου:

«Ο δρόμος για την απασχόληση της Νέας Γενιάς περνάει μέσα από την κατάρτιση στις νέες τεχνολογίες. Στηρίζουμε κάθε πρωτοβουλία, όπως είναι το ‘Grow Greek Tourism Online’ της Google που οδηγεί τους νέους εργαζόμενους στο ψηφιακό μέλλον, ειδικά σ ‘ένα σημαντικό κλάδο όπως αυτός του τουρισμού».

Διευθύντρια Μάρκετινγκ Google Ελλάδας, Μαρία Φουντά:

«Τον περασμένο Φεβρουάριο στις Βρυξέλλες, ανακοινώσαμε τη δέσμευσή μας να εκπαιδεύσουμε δύο εκατομμύρια Ευρωπαίους σε ψηφιακές δεξιότητες μέχρι το τέλος του 2016, ανταποκρινόμενοι σε έρευνα της ΕΕ που καταδείκνυε ότι πάνω από 750.000 θέσεις εργασίας έως το 2020 θα παραμείνουν κενές λόγω έλλειψης αυτών των δεξιοτήτων. Με αυτό κατά νου, εργαστήκαμε σκληρά με τους συνεργάτες μας για τη διάδοση των ψηφιακών δεξιοτήτων σε τουριστικές επιχειρήσεις, μέσω της πρωτοβουλίας ‘Grow Greek Tourism Online’. Σήμερα κάνουμε ένα βήμα περαιτέρω και συνεργαζόμαστε με ελληνικά εκπαιδευτικά ιδρύματα προκειμένου να διοχετεύσουμε την εμπειρία και τις γνώσεις μας στο ψηφιακό περιβάλλον, μέσω δωρεάν σεμιναρίων που στοχεύουν στην εκπαίδευση της επόμενης γενιάς των επαγγελματιών του τουρισμού».