Την κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της Τουρκίας αναμένεται να εκσυγχρονίσει η Siemens, παρέχοντας την πλέον σύγχρονη τεχνολογία σηματοδότησης. Η γραμμή, η οποία καλύπτει απόσταση 380 χιλιομέτρων, συνδέει το λιμάνι της Σαμψούντας, στη Μαύρη Θάλασσα, με το σιδηροδρομικό κόμβο του Καλίν στην Κεντρική Ανατολία.
Ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού σηματοδότησης θα επιτρέψει την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας από τα 70 στα 120 χλμ/ώρα, με αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου κάλυψης της γραμμής από τις 9 στις 5 ώρες.
Η έναρξη της λειτουργίας της ανανεωμένης γραμμής είναι προγραμματισμένη για τα τέλη του 2017.
Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, η Siemens θα προμηθεύσει τα ηλεκτρονικά συστήματα σύμπλεξης interlocking Trackguard Westrace, τις μηχανές αλλαγών (point machines), την τεχνολογία ισόπεδων διαβάσεων, την τεχνολογία επικοινωνίας, καθώς και το σύστημα ελέγχου των τρένων ETCS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών) Επιπέδου 1 για τη διαδρομή, η οποία εξυπηρετεί 31 σταθμούς. Η σύμβαση περιλαμβάνει επίσης τον εξοπλισμό του κέντρου ελέγχου λειτουργιών που βρίσκεται στη Σαμψούντα.
Τα τελευταία χρόνια, η Siemens έχει ήδη εξοπλίσει πολλές γραμμές στην Τουρκία με τεχνολογία σηματοδότησης και ελέγχου λειτουργιών, για παράδειγμα τη «Γραμμή 1» του μετρό της Κωνσταντινούπολης. Η επέκταση της γραμμής σε ένα συνολικό μήκος 25 χιλιομέτρων επίσης αυτοματοποιήθηκε από τη Siemens και λειτουργεί από το 2012.
Στην κύρια σιδηροδρομική γραμμή μεταφοράς, η Siemens προμηθεύει την τεχνολογία σηματοδότησης ETCS για τα τμήματα της διαδρομής από την Bandirma (Πάνορμος) στη Menemen (Μενεμένη), καθώς και για μια από τις πιο σημαντικές γραμμές υψηλής ταχύτητας στην Τουρκία ανάμεσα στο βιομηχανικό κόμβο του Konya (Ικονίου) και την πρωτεύουσα Άγκυρα.
Η Siemens παρείχε επίσης, το σύνολο της τεχνολογίας σηματοδότησης και ελέγχου για τη Σήραγγα του Marmaray (Μαρμαρά), η οποία λειτουργεί από το 2013. Η σήραγγα αποτελεί τον πυρήνα ενός από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής κυκλοφορίας σε όλο τον κόσμο.