f1 china

Pirelli: Προεπισκόπηση του Grand Prix της Κίνας

Η εντυπωσιακή πίστα της Σαγκάη είναι φαρδιά, γρήγορη και με συνεχή ροή. Προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπεράσματα που κάνουν τους αγώνες πιο ενδιαφέροντες. Για 3η φορά φέτος έχει επιλεγεί ο συνδυασμός μέσης γόμας P Zero (άσπρο σιρίτι), μαλακής γόμας P Zero (κίτρινο σιρίτι) και πολύ μαλακής γόμας P Zero (κόκκινο σιρίτι).

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ

  • Οι τοπικές καιρικές συνθήκες είναι σχεδόν πάντα απρόβλεπτες και έχουν σημαντική επίδραση στην απόδοση των ελαστικών.
  • Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης (graining) να κάνει την εμφάνισή της όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές ειδικά στις πρωινές περιόδους.
  • Περίπου το 80% του γύρου είναι με το τιμόνι υπό γωνία, αυτό σημαίνει πως τα πλευρικά φορτία αποτελούν κρίσιμο παράγοντα.
  • Περισσότερο φθείρονται τα εμπρός ελαστικά λόγω του αριθμού στροφών αλλά και των υψηλών ενεργειακών φορτίων σ’ αυτές.
  • Οι πιο κρίσιμες στροφές είναι η στροφή 1 που σχηματίζει σχεδόν κύκλο και η στροφή 13 που έχει οβάλ διαμόρφωση.
  • Οι οδηγοί πρέπει ν’ αποφεύγουν το σπινάρισμα στην έξοδο των στροφών για να μειώσουν την πτώση απόδοσης των πίσω ελαστικών.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

  • Λευκή, μέση: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες και είναι μια από τις πιο εύκολες στη διαχείριση, γόμα της γκάμας.
  • Κίτρινη, μαλακή: Δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες και το δυνατό της σημείο είναι η απόδοση.
  • Κόκκινη, πολύ μαλακή: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, είναι γρήγορη και έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής.