ΕΙΔΗΣΕΙΣ
rosberg

GP Σιγκαπούρης 2016: Nίκη – προβάδισμα τίτλου για τον N. Rosberg

Το καλύτερο για το τέλος επεφύλασσε το φετινό Grand Prix Σιγκαπούρης, καθώς μετά την επεισοδιακή εκκίνηση και τη σύγκρουση του N. Hulkenberg στον τοίχο του pitlane χρειάστηκαν να περάσουν σχεδόν 50 γύροι ώστε η μάχη για την πρώτη θέση του αγώνα να αποκτήσει και πάλι ενδιαφέρον.Ο N. Rosberg διατήρησε με ευκολία την πρωτοπορία που του χάρισε η χθεσινή pole position, παρά το γεγονός ότι η ευαισθησία των φρένων του μονοθεσίου του δεν του επέτρεψε να αυξήσει σημαντικά τη διαφορά από τον δεύτερο D. Ricciardo.

To ίδιο ακριβώς πρόβλημα αντιμετώπισε και ο L. Hamilton, o οποίος μάλιστα είδε τον K. Raikkonen να περνά στην τρίτη θέση την οποία και διατήρησε μέχρι και το τρίτο pitstop.

Mε τις διαφορές ανάμεσα στην πρώτη τετράδα να παγιώνονται, τα βλέμματα όλων στράφηκαν στις πιο πίσω θέσεις και ειδικότερρα στις μάχες που έδωσε ο M. Verstappen ώστε να ανακτήσει το έδαφος που έχασε κατά τη διάρκεια της εκκίνησης.

Φτάνοντας περίπου 20 γύρους πριν το τέλος του αγώνα, ήταν ξεκάθαρο πως με μια στρατηγική δύο pitstop, ο L. Hamilton δεν θα είχε την ευκαιρία να προσπεράσει μέσα στην πίστα τον K. Raikkonen και να βρεθεί εκ νέου στην τρίτη θέση.

Έτσι η Mercedes πήρε την απόφαση να φέρει τον Βρετανό για τρίτη φόρα στα pit. Ο K. Raikkonen ακολούθησε το παράδειγμα του L. Hamilton έναν γύρο αργότερα, κάτι που δεν ήταν αρκετό ώστε ο Φινλανδός να διατηρήσει τη θέση του.

Σε στρατηγική τριών pitstop πήγε και ο D. Ricciardo, σε αντίθεση με τον πρωτοπόρο N. Rosberg ο οποίος έμεινε στην πίστα, θέλοντας να φτάσει μέχρι το τέλος με ένα pitstop λιγότερο και με τη μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli.

Η επιλογή αυτή έδωσε τη δυνατότητα στον D. Ricciardo να μειώσει τη διαφορά του από τον Γερμανό, όχι τόσο όμως ώστε να του δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσει την πρώτη θέση.

Ο N. Rosberg άντεξε στην πίεση και έκοψε πρώτος το νήμα με διαφορά μόλις 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον δεύτερο D. Ricciardo.

Μετά από ένα δύσκολο αγωνιστικό τριήμερο, ο L. Hamilton μπορεί να δηλώνει ικανοποιημένος από την τρίτη θέση, ένα αποτέλεσμα ωστόσο που τον ρίχνει από την κορυφή του πρωταθλήματος.

Εκτός βάθρου τερμάτισαν και οι δύο Ferrari. Ο K. Raikkonen έμεινε τέταρτος ενώ ο S. Vettel κατάφερε από την τελευταία θέση της εκκίνησης να τερματίσει πέμπτος.

Στην έκτη θέση βρέθηκε ο M. Verstappen, που έστω και δύσκολα βρέθηκε μπροστά από τους Alonso, Perez και Kvyat. Στην τελευταία βαθμολογούμενη θέση, σε απόσταση 120 δευτερολέπτων από την κορυφή, τερμάτισε ο K. Magnussen.

Οδηγός αυτοκίνηο χρόνος
1 Nico Rosberg Mercedes 1h55m48.950s
2 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 0.488s
3 Lewis Hamilton Mercedes 8.038s
4 Kimi Raikkonen Ferrari 10.219s
5 Sebastian Vettel Ferrari 27.694s
6 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m11.197s
7 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m29.198s
8 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m51.062s
9 Daniil Kvyat Toro Rosso/Ferrari 1m51.557s
10 Kevin Magnussen Renault 1m59.952s
11 Esteban Gutierrez Haas/Ferrari 1 Lap
12 Felipe Massa Williams/Mercedes 1 Lap
13 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1 Lap
14 Carlos Sainz Toro Rosso/Ferrari 1 Lap
15 Jolyon Palmer Renault 1 Lap
16 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes 1 Lap
17 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1 Lap
18 Esteban Ocon Manor/Mercedes 2 Laps
Jenson Button McLaren/Honda Retirement
Valtteri Bottas Williams/Mercedes Retirement
Romain Grosjean Haas/Ferrari Not started
Nico Hulkenberg Force India/Mercedes Collision

 

οδηγός Βαθμοί
1 Nico Rosberg 273
2 Lewis Hamilton 265
3 Daniel Ricciardo 179
4 Sebastian Vettel 153
5 Kimi Raikkonen 148
6 Max Verstappen 129
7 Valtteri Bottas 70
8 Sergio Perez 66
9 Nico Hulkenberg 46
10 Felipe Massa 41
11 Fernando Alonso 36
12 Carlos Sainz 30
13 Romain Grosjean 28
14 Daniil Kvyat 25
15 Jenson Button 17
16 Kevin Magnussen 7
17 Pascal Wehrlein 1
18 Stoffel Vandoorne 1
19 Esteban Gutierrez 0
20 Jolyon Palmer 0
21 Marcus Ericsson 0
22 Felipe Nasr 0
23 Rio Haryanto 0
24 Esteban Ocon 0