«Aπειλή» για την παγκόσμια οικονομία και τις επιχειρήσεις χαρακτηρίζει η Citigroup τη νέα εφαρμογή που έχει προκαλέσει πανικό σε μικρούς και μεγάλους, το Pokemon Go, που βρίσκεται στην κορυφή των downloads εδώ και πολλές μέρες.
Όπως επισημαίνει, η δυναμική αυτή σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις των χρηστών της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τα κέρδη και τα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2016 καθώς και του συνόλου του έτους.
Η Citi, εξετάζοντας τα διαγράμματα αυτής της εβδομάδας που δείχνουν τη χρήση σε Facebook, YouTube, Instagram, Google και Twitter, πριν και μετά την έναρξη του Pokemon Go, διαπιστώνει ότι αφενός ότι ήταν υψηλότερη πριν το ντεμπούτο της νέας παγκόσμιας μανίας, αφετέρου διαπιστώνει ποιες επιχειρήσεις πιθανώς επηρεάζονται από την παγκόσμια επιτυχία του νέου αυτού app.
Σύμφωνα με τα διαγράμματα, ο μέσος χρήστης iOS δαπανά πάνω από 33 λεπτά παίζοντας Pokemon Go κάθε μέρα και αυτό τοποθετεί το PG μπροστά από εφαρμογές όπως το Facebook, Snapchat, Twitter, Instagram.
Αν και όπως σημειώνει η Citigroup το PG προσθέτει στο χρόνο χρήσης των smartphones, θα ήταν λάθος να υποθέσει κανείς ότι η επιτυχία της εφαρμογής αυτής δεν έρχεται σε βάρος άλλων εφαρμογών.
Πηγή: ethnos.gr