Με γοργούς ρυθμούς και μέσα στα χρονοδιαγράμματα προχωρεί ένα από τα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα της χώρας που αναμένεται να μειώσει σε τρεισήμισι ώρες τον χρόνο διαδρομής από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.
Στην διαπίστωση αυτή κατέληξε κλιμάκιο της ΕΡΓΟΣΕ με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Θάνο Βούρδα που επισκέφτηκε τη Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων από την Τιθορέα ως τον Δομοκό, για να διαπιστώσει την πρόοδο των έργων που εκτελούνται.
Όπως αναφέρει η «Ημηρεσία», σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο της Τιθορέας καθορίστηκαν όλα τα χρονοδιαγράμματα που αφορούν την εξέλιξη του έργου.
Το τμήμα από την Τιθορέα ως το Λιανοκλάδι θα έχει ολοκληρωθεί ως την άνοιξη του 2017 και το τμήμα από το Λιανοκλάδι ως το Δομοκό ως το τέλος του ίδιου έτους. Το συγκεκριμένο έργο θα μειώνει κατά 50 λεπτά τον χρόνο της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Οι διαδρομές
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την «Ημερησία» , με την ολοκλήρωση των έργων η διαδρομή Αθήνα – Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα – Δομοκός έως 108 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη δεν θα ξεπερνά τις τρεισήμισι ώρες.
Το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός είναι το δύσκολο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής που διασχίζει το όρος Καλλίδρομο με δίδυμες σήραγγες, φτάνει στο Λιανοκλάδι μέσω της κοιλάδας του Σπερχειού ποταμού, συνεχίζεται μέσω των επίσης δίδυμων σηράγγων της Όθρυος και της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας και καταλήγει στον Δομοκό.
Το κλιμάκιο επιθεώρησε το έργο καθ’ όλο το μήκος της διαδρομής και το σύνολο των σηράγγων.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον Δήμαρχο Λαμίας κ. Ν. Σταυρογιάννη και στη συνεχεία ακολούθησε σύσκεψη στο ΤΕΕ-ΤΑΣ παρουσία του πρόεδρου του ΤΕΕ, του βουλευτή Φθιώτιδας κ. Α. Καραναστάση, του κ. Ν. Σταυρογιάννη και φορέων της περιοχής, όπου συζητήθηκε η εξέλιξη των έργων και παρουσιάστηκε η μελέτη του αναδόχου για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λιανοκλαδίου.
Επιθεώρηση
Επίσης έγινε επιθεώρηση από το κλιμάκιο στην περιοχή Σαράγια και Γκαζέλο των Τρικάλων, όπου διαπιστώθηκε η εξέλιξη του έργου των υπογείων διαβάσεων, οι οποίες και θα ολοκληρωθούν τον Ιούνιο του 2016.
«Είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε την πολύ σημαντική πρόοδο του έργου Τιθορέα-Δομοκός. Ένα έργο πολύπαθο για το οποίο όμως σήμερα μπορούμε να δεσμευτούμε για την ολοκλήρωσή του στο τέλος του 2017, ενώ τον Νοέμβριο του 2015 διασφαλίσαμε, σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης, τη συνέχιση της χρηματοδότησης μέσω του CEF», είπε, με αφορμή την επίσκεψη του κλιμακίου της ΕΡΓΟΣΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Θάνος Βούρδας. Παράλληλα τόνισε ότι είναι σε εξέλιξη όλες οι διαδικασίες για την προώθηση των αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή της Λαμίας και ενεργοποίησαν τις διαδικασίες για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στον σταθμό του Λιανοκλαδίου. «Επιπλέον σε συναντήσεις που είχαμε στα Τρίκαλα επιβεβαιώσαμε τη βούληση για την υλοποίηση του έργου της ηλεκτροκίνησης στη διαδρομή από το Παλαιοφάρσαλο ως την Καλαμπάκα και σε αναλυτική συνομιλία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστό επιβεβαιώσαμε την απρόσκοπτη εξέλιξη όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για την ένταξη και δημοπράτηση του έργου μέσω του ΠΕΠ Θεσσαλίας», κατέληξε ο κ. Βούρδας.
Πηγή: Εφημερίδα «Ημερησία»
One thought on “«Πιο κοντά» η Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη με το τρένο! Μόλις 3,5 ώρες”