ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι Έλληνες επιθυμούν τη δωρεάν επιστροφή αγαθών που αγοράστηκαν online

Μία από τις πλέον δημοφιλείς υπηρεσίες της PayPal, η Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων, η οποία αρχικά λανσαρίστηκε σε πιλοτικό επίπεδο, εξακολουθεί να λειτουργεί σε τρέχουσα βάση τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες, έχοντας αποδείξει πόσο δημοφιλής είναι στους καταναλωτές. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική είδηση για όσους σκοπεύουν να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους στο διαδίκτυο.

Στη μεγαλύτερη αγοραστική σαιζόν διαπιστώνουμε ότι κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής, οι προσδοκίες των καταναλωτών όσον αφορά τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την αγοραστική εμπειρία, είναι υψηλότερες από ποτέ. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη εκτίμηση της PayPal – κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου το 2016, οι άνθρωποι πραγματοποίησαν έναν σημαντικά αυξημένο αριθμό online αγορών. Ο όγκος των συναλλαγών αναμένεται να ξεπεράσει τα 25.000 δολάρια ανά δευτερόλεπτο. Την ίδια στιγμή, τα υψηλά μεταφορικά έξοδα επιστροφής, είναι αποθαρρυντικά για όλο και περισσότερους διαδικτυακούς αγοραστές και όπως προκύπτει από τη μελέτη της PayPal και της GfK για τις διασυνοριακές αγορές – το 43% των Ελλήνων διαδικτυακών καταναλωτών, θεωρεί τη δωρεάν επιστροφή προϊόντων ως τον κύριο παράγοντα που καθιστά πιο πιθανή την online αγορά.

Αναγνωρίζοντας τον προβληματισμό των καταναλωτών και κατανοώντας τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των μοντέρνων e-shoppers, η PayPal αποφάσισε να παρέχει την υπηρεσία Δωρεάν Επιστροφής σε μόνιμη και όχι πιλοτική βάση. Η υπηρεσία αυτή καταδεικνύει την αφοσίωση της PayPal στο να μετατρέψει τις χριστουγεννιάτικες και όχι μόνο online αγορές, σε μια πιο ασφαλή και ευχάριστη εμπειρία για όλους. Οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν τώρα εύκολα να επιστρέψουν ένα φυσικό προϊόν που αγόρασαν online και εξόφλησαν μέσω PayPal – ανεξαρτήτως από το λόγο για τον οποίο το επιστρέφουν – και να λάβουν την επιστροφή των μεταφορικών κατευθείαν στον PayPal λογαριασμό τους, απλά με την εγγραφή στην υπηρεσία στην ιστοσελίδα της PayPal.

Οι Έλληνες επιστρέφουν πιο συχνά είδη ένδυσης και ηλεκτρονικά προϊόντα

Σύμφωνα με στατιστικά της PayPal, οι κυριότεροι λόγοι επιστροφής προϊόντων μεταξύ καταναλωτών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης είναι: η παραλαβή είδους σε λάθος νούμερο και το προϊόν να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πιο συχνά είναι τα είδη ένδυσης και τα ηλεκτρονικά.

– Η υπηρεσία PayPal Refunded Returns (Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων), προσδίδει στους καταναλωτές περισσότερη αγοραστική εμπιστοσύνη όταν ψωνίζουν online, – δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. – Στην PayPal, πιστεύουμε ότι οι αγορές πρέπει να είναι απλές, ασφαλείς και γρήγορες και οι διαδικασίες πληρωμής και επιστροφών να λειτουργούν όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτα και στο παρασκήνιο. Κάτι τέτοιο είναι ακόμα πιο σημαντικό κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, όταν οι καταναλωτές θαμπώνονται από τις αμέτρητες επιλογές σε εκπτώσεις και προσφορές, αλλά θέλουν να νιώθουν προστατευμένοι ακόμα και στην σπάνια περίπτωση, όταν ένα προϊόν δεν παραληφθεί όπως περιγραφόταν  ή απλώς επειδή άλλαξαν γνώμη και αποφάσισαν να το επιστρέψουν, – συνοψίζει.

Δεν είναι σωστό; Κανένα πρόβλημα

Η υπηρεσία Refunded Returns είναι δωρεάν, απλή και εύκολη στη χρήση. Για να λάβετε την επιστροφή των μεταφορικών σας, χρειάζεται να ακολουθήσετε τέσσερα απλά βήματα:

  1. Εγγραφείτε δωρεάν στο πρόγραμμα και πληρώστε τις αγορές σας με PayPal.
  2. Συμφωνείστε με τον έμπορο για την επιστροφή και επιστρέψτε το πακέτο ακολουθώντας την πολιτική επιστροφών τους
  3. Μέσα σε 14 ημέρες (από τον Ιανουάριο του 2017 – θα ισχύει για 30 ημέρες), καταχωρείστε το αίτημά σας στη συγκεκριμένη σελίδα στην ιστοσελίδα της PayPal και ανεβάστε ένα αρχείο με σκαναρισμένη την ταχυδρομική απόδειξη.
  4. Πιστωθείτε το ποσό της επιστροφής στον λογαριασμό σας στην PayPal μετά από 5 εργάσιμες ημέρες από την έγκριση σε σχέση με το αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Οι χρήστες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν έως 12 επιστροφές ετησίως σε ποσό έως 30 ευρώ ανά επιστροφή. Σύμφωνα με την ανάλυση αγορών μέσω PayPal, το ποσό των 30 ευρώ καλύπτει έξοδα επιστροφής για τα περισσότερα υλικά αγαθά σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Για να ενημερωθείτε για όλους τους όρους της υπηρεσίας Refunded Returns, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της PayPal.

 

Σχετικά με την PayPal

Στην PayPal (Nasdaq:PYPL), βάζουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1998 και εμείς εξακολουθούμε να είμαστε στην πρώτη γραμμή της επανάστασης των ηλεκτρονικών πληρωμών. Η PayPal παρέχει στους ανθρώπους καλύτερους τρόπους διαχείρισης και μεταφοράς των χρημάτων τους, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα τη δυνατότητα επιλογής και την ευελιξία για το πως μπορούν να στείλουν χρήματα, να πληρώσουν ή να πληρωθούν. Λειτουργούμε μια ανοιχτή, ασφαλή και ουδέτερη προς την τεχνολογία πλατφόρμα πληρωμών, την οποία χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να συναλλάσσονται διαδικτυακά με τους πελάτες τους, σε καταστήματα, καθώς όλο και περισσότερο μέσω κινητών συσκευών. Το 2015, το 28% από τις 4,9 δισεκατομμύρια πληρωμές που διεκπεραιώσαμε, έγινε μέσω κινητών συσκευών. Διαθέτοντας 192 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών, η PayPal είναι μια αληθινά παγκόσμια πλατφόρμα πληρωμών, η οποία είναι διαθέσιμη σε πάνω από 200 αγορές, επιτρέποντας στους πελάτες να πληρώνονται σε τουλάχιστον 100 νομίσματα, να κάνουν αναλήψεις από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους σε 56 νομίσματα και να διατηρούν λογαριασμούς PayPal σε 25 νομίσματα.

Για περισσότερες πληροφορίες για την PayPal, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.paypal.com/about. Για πληροφορίες οικονομικού περιεχομένου σχετικά με την PYPL επισκεφθείτε τον ιστότοπο investor.paypal-corp.com