Διαβάστε στο τέλος του άρθρου την απάντηση της τράπεζας που πήραμε πριν από λίγο
Εξοργισμένη με τη συμπεριφορά της «Eurobank», δηλώνει μια πελάτισσα της τράπεζας, η κ.Ι.Γ κάτοικος ανατολικής Θεσσαλονίκης, η οποία διατηρεί κατάστημα στην οδό Παπαναστασίου.
Όπως καταγγέλλει στο press724, πριν από περίπου έναν μήνα, προμηθεύτηκε από υποκατάστημα της τράπεζας ένα μηχάνημα POS (τερματικό αποδοχής καρτών), προκειμένου να εξυπηρετεί καλύτερα και τους πελάτες της, δίνοντας την ευκαιρία πιο ευέλικτων πληρωμών.
Ωστόσο, με το που άρχισε να χρησιμοποιεί το μηχάνημα, η τράπεζα παρακρατούσε και συνεχίζει να παρακρατεί τα ποσά, για τουλάχιστον 2 με 3 μέρες, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος σύμφωνα με την κα Ι.Γ.
Όπως αναφέρει η καταστηματάρχης, προσπάθησε να ζητήσει εξηγήσεις, τόσο από τον διευθυντή του υποκαταστήματος με το οποίο συνεργάζεται, όσο και με ένα άλλο υποκατάστημα στην ευρύτερη περιοχή, μάταια όμως. Στελέχη της τράπεζας, της έλεγαν άτυπα και όχι εγγράφως, πως για το πρόβλημα ευθύνεται ένα παλαιότερο καταναλωτικό δάνειο που είχε πάρει η Ι.Γ και το οποίο όμως είχε εξοφληθεί πλήρως πριν από έναν ολόκληρο χρόνο!!
Οι υπεύθυνοι της τράπεζας, είπαν στην καταστηματάρχη πως πλέον, για να παίρνει τα χρήματα της – αυτά που δηλαδή που θα έπρεπε να είναι διαθέσιμα την επόμενη εργάσιμη μέρα – θα πρέπει πρώτα να επικοινωνεί με τον διευθυντή του υποκαταστήματος, να του λέει το ποσό και να περιμένει πότε η τράπεζα θα τα πιστώσει στον λογαριασμό της.
Όπως λέει η καταγγέλλουσα, δεν την ενδιαφέρει οποιοδήποτε λογιστικό ή άλλο πρόβλημα έχει η τράπεζα, με τα συστήματα της, παρά μόνο να μπορεί να παίρνει τον τζίρο της άμεσα και να μπορεί να κινήσει την επιχείρηση της όπως πρέπει, πληρώνοντας έγκαιρα τις οφειλές της. Για να προσθέσει «Με την ενέργεια της αυτή, η τράπεζα παρακρατά χωρίς καμιά τεκμηριωμένη εξήγηση, τα χρήματα μου, δημιουργώντας σειρά προβλημάτων στην επιχείρηση».
Η Ι.Γ αναφέρει πως σκέφτεται πλέον είτε να σταματήσει τη συνεργασία της με την τράπεζα, είτε να στείλει εξώδικη διαμαρτυρία, προκειμένου να βρει το δίκαιο της.
Η τράπεζα πάντως στην ιστοσελίδα της, δεσμεύεται για πίστωση των χρημάτων στον επαγγελματικό λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με το τερματικό POS, την επόμενη της συναλλαγής εργάσιμη ημέρα.
Καμία απάντηση από την Eurobank μέχρι στιγμής
Το Press724, απευθύνθηκε στην τράπεζα, θέτοντας υπόψιν της την καταγγελία και ζητώντας την άποψη της. Μέχρι τη στιγμή που γράφηκε το παρόν ρεπορτάζ ωστόσο, δεν υπήρξε καμία απάντηση, πέρα από το ότι το αίτημα μας έχει προωθηθεί στην αρμόδια διεύθυνση της τράπεζας.
ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-
Αργότερα το απόγευμα, σε επικοινωνία εκπροσώπου της τράπεζας Eurobank με το Press724, υπήρξε η διαβεβαίωση ότι το πρόβλημα πλέον έχει λυθεί. Αποδόθηκε δε, στο μηχανογραφικό σύστημα της τράπεζας, το οποίο λειτουργεί αυτοματοποιημένα, σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις από τα Capital Controls . To σύστημα πλέον έχει ενημερωθεί και η κα Ι.Γ θα παίρνει κανονικά τα χρήματα της διαβεβαίωσε η εκπρόσωπος, τονίζοντας πως πρόκειται για σπάνια και μοναδική περίπτωση, που η τράπεζα πρώτη φορά κλήθηκε να αντιμετωπίσει.
Αρχική ανάρτηση 16.37