ΕΙΔΗΣΕΙΣ
NammosBeach_Mykonos

Στη Μύκονο έφεραν ξαπλώστρες με 5.000 €!

H λέξη «κρίση» δεν υπάρχει για το «νησί των ανέμων»

Στην Ελλάδα της κρίσης το διάσημο εστιατόριο Nammos παράγγειλε και εγκατέστησε τις πιο ακριβές ξαπλώστρες προκειμένου να ικανοποιήσει το απαιτητικό πελατολόγιο, αλλά και να ενισχύσει τον μύθο του ως ένα από τα καλύτερα beach bars του πλανήτη

Η φράση «ο δρόμος της υπερβολής οδηγεί στο παλάτι της σοφίας» ταιριάζει μερικώς στη μικροσκοπική παραλία της Ψαρούς και σίγουρα σε ό,τι έχει να κάνει με την υπερβολή στα καλύτερά της.

Χάρη στο απαιτητικό πελατολόγιο, που δεν διστάζει σε μερικές ώρες να ξοδέψει ποσά από 5.000 μέχρι 10.000 ευρώ για να βιώσει την πολυτέλεια του «Nammos», φέτος αποφασίστηκε μια luxury ανανέωση της παραλίας από την τριάδα των ιδιοκτητών – κίνηση που κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να δοθεί μια πινελιά έξτρα πολυτέλειας στην πιο διάσημη παραλία του νησιού, την οποία επισκέπτονται εκπρόσωποι του διεθνούς jet set, μεγιστάνες του πλούτου και σταρ του Χόλιγουντ.

seora3
Ετσι οι 300 νέες ξαπλώστρες μαζί με τα στρώματα και τις ομπρέλες δεσπόζουν από την αρχή της φετινής σεζόν στην ακρογιαλιά του μικρού κόλπου, κλέβοντας την παράσταση σε ένα νησί που η λέξη «κρίση» απλά δεν υπάρχει.

Οι νέες ξαπλώστρες εγκαινιάστηκαν ήδη από τους πελάτες τους διάσημου εστιατορίου που έχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν φείδονται χρημάτων προκειμένου να απολαύσουν τη χλιδή έστω και στην απόλυτη υπερβολή της

Την ώρα που το σύνολο της ελληνικής επικράτειας βιώνει τα αποτελέσματα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και της νέας φοροκαταιγίδας, το απαλό αεράκι που φυσάει στον κόλπο της Ψαρούς δροσίζει τους ακόμη πιο τυχερούς -από φέτος- θαμώνες του διάσημου sea side restaurant της Μεσογείου.

Η τριάδα των ιδιοκτητών του επιχείρησε στον χώρο της παραλίας μια εντυπωσιακή ανανέωση αγοράζοντας νέες πανάκριβες ξαπλώστρες και ομπρέλες με κόστος που κόβει την ανάσα. Αυτό πάντως δεν πτόησε τους ιδιοκτήτες του διάσημου εστιατορίου που ποντάρουν ότι η μεγάλη αυτή επένδυση θα αποσβεστεί στο άψε σβήσε. Η λέξη «ανανέωση», η οποία έχει καταστεί απαγορευτική στο σύνολο σχεδόν των τουριστικών επιχειρήσεων λόγω της βαθιάς κρίσης και των φόρων, κρίθηκε απαραίτητη από τον Ζαννή Φραντζέσκο, τον Κωνσταντή Κουσαθανά και τον Σάμι Ιμπραήμ προκειμένου να δώσουν ένα νέο άρωμα πολυτέλειας στην πιο διάσημη παραλία του Νησιού των Ανέμων, εκεί όπου δεν φυσάει ποτέ.

Γι’ αυτό δεν δίστασαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να ξοδέψουν 1,5 εκατ. ευρώ για τις 300 νέες ξαπλώστρες που παρήγγειλαν, μαζί με τις ομπρέλες και τα στρώματα, την άνεση των οποίων απολαμβάνουν ήδη οι θαμώνες του «Nammos». Και μπορεί για κάποιους το συγκεκριμένο bar-restaurant να θεωρείται μακράν το πιο luxury σε παραλία της Μυκόνου, οι ιδιοκτήτες του όμως έπραξαν το αυτονόητο. Προέβησαν σε μια κίνηση με τεράστιο κόστος, την οποία ίσως κάποιοι θεωρήσουν προκλητική στις εποχές που ζούμε, ωστόσο η Μύκονος συνεχίζει να παραμένει ένα βασίλειο της υπερβολής, κάτι σαν αυτόνομο κρατίδιο μέσα στον ελλαδικό χώρο, το οποίο λειτουργεί με τους δικού του νόμους και κανόνες.
Οι επιχειρηματίες του συγκεκριμένου εστιατορίου γνωρίζουν πολύ καλά ότι μπορεί να είναι πρώτοι σε αυτό που κάνουν εδώ και χρόνια, αλλά, όπως έχουν πει σε γνωστούς και φίλους, χρειάζεται να προβαίνουν και σε κινήσεις ανανέωσης για να μείνουν στην κορυφή. Για να εξασφαλίσουν την επιτυχία, λοιπόν, δεν δίστασαν να βάλουν βαθιά το χέρι στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς, επιλέγοντας όχι απλώς το καλύτερο, αλλά και το ακριβότερο της αγοράς.

seora2 seora1

Η συγκεκριμένη ξαπλώστρα είναι της εταιρείας Seora, με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία, και ονομάζεται Riviera Sunbed. Είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από μαόνι και ατσάλι κορυφαίας ποιότητας.

Ο σχεδιαστής της είναι ο Ελληνας Αντώνης Λογοθέτης, ο οποίος εξηγεί πώς προέκυψε η νέα ξαπλώστρα του «Nammos» που κοστίζει μόνη της, χωρίς το στρώμα της Loro Piana που επιλέχθηκε, 2.800 ευρώ. Με το στρώμα της ιταλικής εταιρείας που κοστίζει 1.000 ευρώ και την ομπρέλα της φίρμας Tuuci από το Μαϊάμι, η τιμή της οποίας είναι 1.200 ευρώ, το συνολικό κόστος ανέρχεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 5.000 ευρώ. «Ως σχεδιαστής της εταιρείας», εξηγεί ο κ. Λογοθέτης, «η ιδέα μου ήταν να δημιουργήσω ένα νέο look, βασισμένο στην πολυτέλεια των γιοτ, το οποίο, όμως, ταυτόχρονα δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία παραλίας που αντανακλά την ατμόσφαιρα και την τοποθεσία όπου βρίσκεται το “Nammos”».

Το αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τις ομπρέλες της Tuuci, που ήρθαν από το Μαϊάμι, αλλά και τις νέες πετσέτες για τις οποίες πλήρωσαν 160.000 ευρώ, είναι σίγουρα εντυπωσιακό.
Κάτι που διαπίστωσαν ήδη και οι πελάτες της διάσημης παρα­λίας, μια κατηγορία ανθρώπων των οποίων η πλειονότητα προέρχεται από το εξωτερικό και φυσικά δεν φείδεται χρημάτων.
Είναι αυτοί που την περσινή σεζόν κατανάλωσαν, σύμφωνα με πληροφορίες, από τα τέλη Μαΐου μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 36.000 φιάλες εκλεκτής γαλλικής σαμπάνιας, ανοίγοντας κατά μέσο όρο 300 μπουκάλια την ημέρα από brands όπως η Moet & Chandon και η Armand de Brignac.

Πρόκειται για ρεκόρ του «Nammos», το οποίο ξεπέρασε σε κατανάλωση αφρώδη οίνου ακόμη και διάσημα beach clubs, όπως το «Nikki Beach» της Κυανής Ακτής κ.ά. Πάντως οι νέες ξαπλώστρες του έγιναν γρήγορα talk of the island και όσοι τυχεροί τις δοκίμασαν πληρώνοντας 60 ευρώ το σετ των δύο με την ομπρέλα είχαν μόνο τα καλύτερα να πουν για την άνεση και την αύρα Ριβιέρας που αποπνέουν, μαζί με τη λάμψη της ματαιοδοξίας των ανθρώπων που τις απολαμβάνουν.

πηγή  protothema.gr