ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Ίντερνετ «εκθρονίζει» την τηλεόραση στην παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου

Συνεχίζει να κερδίζει έδαφος σε βάρος της τηλεόρασης το Ίντερνετ, όσον αφορά στην παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, καθώς, λόγω της εξάπλωσης συσκευών όπως tablets και smartphones, η εν λόγω δραστηριότητα γίνεται πιο «φορητή».
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, η έρευνα του Eurodata TV Worldwide, δείχνει ότι, το 2015, ο παγκόσμιος μέσος όρος τηλεθέασης μειώθηκε κατά τρία λεπτά στις 3 ώρες και 14 λεπτά καθημερινά, από 3 ώρες και 17 λεπτά ένα χρόνο νωρίτερα. Μάλιστα, στα νεανικά κοινά ο μέσος όρος τηλεθέασης είναι ακόμη πιο χαμηλός και διαμορφώνεται σε 2 ώρες και 4 λεπτά καθημερινά, δηλαδή δέκα λεπτά λιγότερα σε σχέση με το 2014.
Σύμφωνα με τη μελέτη One TV Year, που περιλαμβάνει 88 χώρες, τον τηλεοπτικό χρόνο, που χάνει η τηλεόραση, τον καρπώνεται το Διαδίκτυο. Η μελέτη διαπιστώνει ότι λιγότερο από το ήμισυ (το 47%) του συνολικού χρόνου, που αφιερώνει κάποιος για να παρακολουθεί τηλεοπτικές εκπομπές, καταναλώνεται για θέαση μέσω της τηλεόρασης, με την online θέαση να γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.
Η εικόνα αυτή δεν αφορά όλες τις περιοχές του πλανήτη: Για παράδειγμα, ενώ στον Καναδά 6 στους 10 νέους ενήλικες (ηλικίας 18 έως 34 ετών) παρακολουθούσαν το 2015 καθημερινά τηλεόραση στο Διαδίκτυο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στη Γαλλία στους νέους άνω των 15 ετών είναι μόλις 6%.

Πηγή: naftemporiki.gr