ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Social media και latte με…όνομα και design!

Ο κυκλώνας της hipster αντίληψης και αισθητικής προσέγγισης του κόσμου δεν λέει να κοπάσει. Πλέον, μπορούμε να σταθούμε άφωνοι μπροστά σε ένα latte, το οποίο, στην επιφάνειά του θα φέρει το λογότυπο του Givenchy, του οίκου Chanel, του Yves Saint Laurent, αλλά και της Adidas ή της Nike.

Ο λογαριασμός coffeenclothes και ο λογαριασμός Designer Lattes στο Instagram κάνουν ακριβώς αυτό: αναρτά φωτογραφίες latte με τα λογότυπα διαφόρων designers.

 

Αυτά τα απολαυστικά lattes, αλλά για άλλους γελοία lattes, είναι αποκύημα της δημιουργικής φαντασίας ενός 27χρονου, του Ράιαν Γκλικ (Ryan Glick), ο οποίος έχει ιδρύσει ένα διαδικτυακό κατάστημα, στην επωνυμία του οποίου συνδυάζονται καφέδες και ενδύματα, καθώς και μια διαφημιστική εταιρεία.


Ο εγκέφαλος πίσω από όλα αυτά δηλώνει, στον ιστότοπό του, ότι «αν ένα πράγμα που αγαπάς είναι καλό, τότε δύο πράγματα που αγαπάς πρέπει να είναι καλύτερο. Αυτό, φίλοι, είναι η αρχή που υποστηρίζει τους πιο αγαπημένους μας συνδυασμούς, όπως “δημοκρατία και ελευθερία”, “Νουτέλα και βάφλες”. Λοιπόν, επιτέλους, κάποιος σκέφτηκε να συνδυάσει τις άλλες δύο εδώ και πολύ καιρό εμμονές μας: Ρούχα και καφεΐνη».

Μήπως το επόμενο βήμα στις τάσεις θα είναι τσάντες Chanel με άρωμα καφέ;

απο euronews


TAG