Τον πρώτο τίτλο της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 κατέκτησε ο N. Rosberg, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του τελευταίου αγώνα της φετινής σεζόν που πραγματοποιήθηκε στο Abu Dhabi.O Γερμανός εκκίνησε και τερμάτισε δεύτερος, μια θέση που θα του εξασφάλιζε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανεξάρτητα από το αν ο ομοσταυλός του, L. Hamilton, κατακτούσε τη νίκη.
Η εξέλιξη του αγώνα δεν έκρυβε εκπλήξεις. Ο L. Hamilton έστριψε πρώτος μετά την εκκίνηση παραμένοντας στην κορυφή μέχρι το τέλος. Στο τελευταίο κομμάτι του GP Abu Dhabi o Βρετανός επιχείρησε να οριοθετήσει τον ρυθμό του N. Rosberg που ακολουθούσε στη δεύτερη θέση, χωρίς αυτό ωστόσο να δώσει την ευκαιρία στους Vettel και Verstappen να βρεθούν ανάμεσα στις δύο Mercedes AMG Petronas.
Ακολουθώντας μια διαφορετική στρατηγική σε ό,τι αφορά την επιλογή των ελαστικών, ο S. Vettel πίεσε τον N. Rosberg ωστόσο αρκέστηκε στην τρίτη θέση θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να μην αναμειχθεί στη μάχη του τίτλου που έδιναν οι δύο πιλότοι της Mercedes AMG Petronas.
Αίσθηση προκάλεσαν οι σαφείς οδηγίες που δέχθηκε ο L. Hamilton από τη γερμανική ομάδα στους τελευταίους γύρους του αγώνα, καθώς λίγη ώρα πριν την έναρξη του τελευταίου Grand Prix της σεζόν όλοι στην Mercedes AMG Petronas δήλωναν την πρόθεσή τους να αφήσουν τη μάχη ανάμεσα στους δύο πιλότους να εξελιχθεί χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις.
Από την τέταρτη θέση είδε την καρό σημαία ο M. Verstappen, ο οποίος αναγκάστηκε να ακολουθήσει μια στρατηγική ενός pit stop μετά το τετακέ που είχε κατά την έναρξη του αγώνα.
Ακριβώς πίσω του τερμάτισε ο D. Ricciardo με το δεύτερο μονοθέσιο της Red Bull, με τον K. Raikkonen να κόβει το νήμα έκτος, παρά το γεγονός ότι εκκινούσε από την τρίτη θέση. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hulkenberg, Perez, Massa και Alonso.
Μάλιστα για τον Βραζιλιάνο πιλότο της Williams αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας της καριεράς του, καθώς έχει ήδη ανακοινώσει την αποχώρησή του από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Από μια διαφορετική θέση στην ομάδα της McLaren πρόκειται να συνεχίσει και ο J. Button, o οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει αρκετά νωρίς μετά από την κατάρρευση της ανάρτησης στο μονοθέσιό του.
ΟΔΗΓΟΣ | ΧΡΟΝΟΣ | ΒΑΘΜΟΙ | |
---|---|---|---|
1 | 1: 38: 04,013 | 25 | |
2 | 0.439 s | 18 | |
3 | 0.843 s | 15 | |
4 | 1.685 s | 12 | |
5 | 5.315 s | 10 | |
6 | 18.816 s | 8 | |
7 | 50.114 s | 6 | |
8 | 58.776 s | 4 | |
9 | 59.436 s | 2 | |
10 | 59.896 s | 1 | |
11 | 76.777 s | 0 | |
12 | 95.113 s | 0 | |
13 | +1 γύρο | 0 | |
14 | +1 γύρο | 0 | |
15 | +1 γύρο | 0 | |
16 | +1 γύρο | 0 | |
17 | +1 γύρο | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
2016 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
ΟΔΗΓΟΣ | ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΒΑΘΜΟΙ | |
---|---|---|---|---|
1 | GER | MERCEDES | 385 | |
2 | GBR | MERCEDES | 380 | |
3 | AUS | RED BULL RACING TAG HEUER | 256 | |
4 | GER | FERRARI | 212 | |
5 | NED | RED BULL RACING TAG HEUER | 204 | |
6 | FIN | FERRARI | 186 | |
7 | MEX | FORCE INDIA MERCEDES | 101 | |
8 | FIN | WILLIAMS MERCEDES | 85 | |
9 | GER | FORCE INDIA MERCEDES | 72 | |
10 | ESP | MCLAREN HONDA | 54 | |
11 | BRA | WILLIAMS MERCEDES | 53 | |
12 | ESP | TORO ROSSO FERRARI | 46 | |
13 | FRA | HAAS FERRARI | 29 | |
14 | RUS | TORO ROSSO FERRARI | 25 | |
15 | GBR | MCLAREN HONDA | 21 | |
16 | DEN | RENAULT | 7 | |
17 | BRA | SAUBER FERRARI | 2 | |
18 | GBR | RENAULT | 1 | |
19 | GER | MRT MERCEDES | 1 | |
20 | BEL | MCLAREN HONDA | 1 | |
21 | MEX | HAAS FERRARI | 0 | |
22 | SWE | SAUBER FERRARI | 0 | |
23 | FRA | MRT MERCEDES | 0 | |
24 | INA | MRT MERCEDES | 0 |
2016 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ | |
---|---|---|
1 | MERCEDES | 765 |
2 | RED BULL RACING TAG HEUER | 468 |
3 | FERRARI | 398 |
4 | FORCE INDIA MERCEDES | 173 |
5 | WILLIAMS MERCEDES | 138 |
6 | MCLAREN HONDA | 76 |
7 | TORO ROSSO FERRARI | 63 |
8 | HAAS FERRARI | 29 |
9 | RENAULT | 8 |
10 | SAUBER FERRARI | 2 |
11 | MRT MERCEDES | 1 |