Η COSCO σχεδιάζει να αυξήσει τον όγκο των container στον Πειραιά κατά 35% ως το 2018, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Reuters ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Fu Cheng Qiu .
Η COSCO θέλει να αυξήσει την κίνηση των container στα 5 εκατ. TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης της χωρητικότητας container) ως το 2018, με βάση το σχέδιό της να μετατρέψει την Ελλάδα σε διαμετακομιστικό κόμβο για το αυξανόμενο εμπόριο μεταξύ Ασίας και Ανατολικής Ευρώπης.
«Εάν φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο, ο Πειραιάς θα συγκαταλέγεται στα 30 μεγαλύτερα λιμάνια διαχείρισης container στον κόσμο», δήλωσε ο κ. Fu.
Η σχεδιαζόμενη επέκταση θα οδηγήσει τον Πειραιά στην πέμπτη θέση στην Ευρώπη, ξεπερνώντας τα ισπανικά λιμάνια του Αλτζεσίρας και της Βαλένθια.
Με βάση τη συμφωνία ιδιωτικοποίησης, η COSCO θα πρέπει να ολοκληρώσει επενδύσεις περίπου 300 εκατ. σε πέντε χρόνια, προτού αποκτήσει ένα ακόμη ποσοστό 16% στον ΟΛΠ .
O Fu υπογράμμισε ότι οι πρόσθετες επενδύσεις θα πραγματοποιηθούν κυρίως για την αναβάθμιση του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα, των logistics και του κλάδου της κρουαζιέρας, σημειώνοντας ότι το Νοέμβριο θα είναι έτοιμο το λεπτομερές business plan.
«Μέσω των επενδύσεών μας, θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας ώστε να ωφεληθεί η τοπική κοινωνία», σημείωσε.