Το κατάστημα Zara στην οδό Σκουφά κατέβασε ρολά, ωστόσο η κίνηση αυτή δεν σημαίνει συρρίκνωση της εταιρίας -όπως αρκετοί έγραψαν- αλλά το αντίθετο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του news247 η επιλογή αυτή της διοίκησης έχει να κάνει με το ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι πλέον μικρό για τα δεδομένα της σημερινής αλυσίδας Zara.
Χαρακτηριστικό ότι δεν υπάρχουν σκέψεις αποπένδυσης από τον όμιλο Inditex (η μητρική της Zara) είναι ότι στο συγκεκριμένο ακίνητο εξετάζεται να λειτουργήσει άλλο σήμα του ομίλου. Έτσι πέρα από το Massimo Dutti και Zara Home που ήδη έχει ο όμιλος στο Κολωνάκι σύντομα θα έχει παρουσία στην περιοχή και με ένα εκ των Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Bershka που είναι τα υπόλοιπα σήματα με τα οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.
Ένα άλλο ενδεικτικό στοιχείο που δείχνει ότι ο όμιλος Inditex δεν χτυπήθηκε ιδιαίτερα από την κρίση στην Ελλάδα είναι ότι το 2015 παρουσίασε μέσω των δραστηριοτήτων στην χώρα μας αύξηση πωλήσεων της τάξης του 6% φθάνοντας τα 420,5 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα η αλυσίδα Zara εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 6,04% στα 196,3 εκατ.ευρώ, ενώ διψήφια αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν οι αλυσίδες Stradivarius (+15,02%) με πωλήσεις 43,7 εκατ.ευρώ και Zara Home (+12,41%) στα 17,2 εκατ.ευρώ. Ακολούθησε η αλυσίδα Bershka με αυξημένες πωλήσεις κατά 7,03% στα 68,6 εκατ.ευρώ, η Oysho με 20 εκατ.ευρώ (+2,93%) και η Pull&Bear με πωλήσεις της τάξης των 48,1 εκατ.ευρώ (+0,51%). Η μοναδική αλυσίδα του ομίλου η οποία παρουσίασε μικρή κάμψη (-1,74%) είναι η Massimo Dutti, της οποίας οι πωλήσεις ανήλθαν το 2015 στα 26,6 εκατ. ευρώ.