Με συνεργασία λύνονται τα προβλήματα
Εκπρόσωποι των φορέων εκπροσώπησης των μεταφορέων, που είναι μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης είχαν το πρωί σύσκεψη με στελέχη του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, έπειτα από παρέμβαση του ΕΕΘ.
Στη σύσκεψη, στην οποία το ΕΕΘ εκπροσώπησε ο Α’ Αντιπρόεδρος του Γιώργος Ηλιάδης, συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορούν να επιλυθούν σημαντικά προβλήματα των μεταφορέων, που είναι χρήστες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, κατά τη σημερινή μεταβατική περίοδο, μέχρι η νέα διοίκηση να αναλάβει τα καθήκοντα της. Τα κυριότερα από αυτά αφορούν το ωράριο λειτουργίας υπηρεσιών του λιμανιού και την πρόσβαση των φορτηγών αυτοκινήτων και την εξυπηρέτηση τους, καθώς σήμερα σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις, που κοστίζουν αρκετά στις μεταφορικές επιχειρήσεις.
Ο Πρόεδρος του ΟΛΘ Κων. Μέλιος και ο Γενικός Διευθυντής Σ. Μπρόζος υποσχέθηκαν ότι αφενός μεν θα προχωρήσουν στην λήψη αποφάσεων, όπου αυτό είναι εφικτό, αφετέρου δε θα μεσολαβήσουν ώστε η νέα διοίκηση να έχει επαφή και στενή συνεργασία με τους μεταφορείς, που αποτελούν άλλωστε βασικούς πυλώνες λειτουργίας κάθε λιμανιού.
«Μόλις δεχθήκαμε τα παράπονα των συναδέλφων μας ζητήσαμε από τον ΟΛΘ να γίνει αυτή η συνάντηση και την ευχαριστώ θερμά για την άμεση ανταπόκριση της. Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης είναι ευτυχές να επιτελεί το ρόλο του διαμεσολαβητή προκειμένου να επιλύονται τα προβλήματα των μελών του. Άλλωστε, έχουμε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το λιμάνι μας και θα συνδράμουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην καλύτερη λειτουργία του γιατί αυτό είναι προς το συμφέρον της πόλης μας», τόνισε μετά τη σύσκεψη ο Γιώργος Ηλιάδης.
Η παρέμβαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της συμμετοχής του ΕΕΘ στις συσκέψεις για τη λειτουργία του λιμανιού, όπως αυτή που έγινε στο ΕΒΕΘ για τη λειτουργία των τελωνειακών υπηρεσιών και της πύλης 16.