Κίνηση ΜΑΤ από Σαββίδη που όχι μόνο θα συνδράμει ώστε η ομάδα να αυξήσει τα έσοδα της αλλά και θα ανεβάσει το πρεστίζ της ενώ ταυτόχρονα θα την καταστήσει ανεξάρτητη και περισσότερο υπολογίσιμη.
Όπως αναφέρει σε σχετικό θέμα το sdna.gr, σε μια τέτοια περίπτωση η απώλεια των εσόδων από την κεντρική διαχείριση είναι μεγάλη, αλλά στον ΠΑΟΚ θεωρούν πως υπάρχει τρόπος να βγουν τα… σπασμένα από το διαφημιστικό τμήμα, το οποίο από φέτος το καλοκαίρι θα λειτουργεί σε ρυθμούς υψηλών προδιαγραφών.
Η δημιουργία καναλιού του ΠΑΟΚ είναι ακόμα σε φάση σκέψης και μελέτης, αλλά δεν είναι ακόμα «τελειωμένο». Είναι, όμως, ενδεικτική για τα σχέδια του Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος θέλει να δημιουργήσει ένα κλαμπ, το οποίο δεν θα έχει καμία εξάρτηση.
Σε ό,τι αφορά το διαφημιστικό πεδίο οι εξελίξεις θα είναι πιο άμεσες, με τη συνεργασία του ΠΑΟΚ με την Taf να ολοκληρώνεται το καλοκαίρι.
Μία συνεργασία που υπέγραψε ο Άλκης Μαυροφρύδης στο ξεκίνημα της παρουσίας του Ιβάν Σαββίδη. Ήδη στον ΠΑΟΚ μελετάνε την επένδυση στα LED (εναλλασσόμενες ηλεκτρικές πινακίδες), η οποία κυμαίνεται από 250.000 έως 400.000 ευρώ.
Στον «δικέφαλο του βορρά» υπάρχει επίσης πρόθεση ενίσχυσης του τμήματος μάρκετινγκ και αναμφίβολα το καλοκαίρι θα είναι καυτό για τον ΠΑΟΚ σε όλα τα επίπεδα.