Πολλά τα παράπονα για γνωστή εταιρεία χρονομεριδίων
Προ τετελεσμένων γεγονότων φαίνεται πως βρέθηκαν χιλιάδες Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι είναι πελάτες της πολυεθνικής εταιρείας μίσθωσης και ανταλλαγής χρονομεριδίων RCI .
Στους συνδρομητές της εν λόγω εταιρείας έφτασε ένα ενημερωτικό έντυπο το οποίο τους ειδοποιεί, πως πλέον, οι παροχές υπηρεσιών για τους Έλληνες, θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά, μέσω της διαδικτυακής τοποθεσίας RCI.com, ενώ όσοι θέλουν να συνομιλήσουν τηλεφωνικά με εκπρόσωπο της εταιρείας, θα μπορούν να το κάνουν μόνο στα αγγλικά και σε άλλες 9 ξένες γλώσσες!!
Όπως ανέφεραν στο Press724.gr συνδρομητές της εν λόγω εταιρείας, η διαδικασία επικοινωνίας με αυτόν τον τρόπο γίνεται πολύ πιο δύσκολη, καθώς ακόμη και όσοι ξέρουν αγγλικά δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζουν και την απαραίτητη ορολογία για τα τουριστικά, καταναλωτικά θέματα, τη στιγμή μάλιστα που πληρώνουν ένα αξιοσέβαστο ποσό για να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες αυτές.
Η εταιρεία που δραστηριοποιείται διεθνώς από το 1974 και στην Ελλάδα από το 1990, σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα διαθέτει προσωπικό στη χώρα μας, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για το επίπεδο παροχής υπηρεσιών της, καθώς οι Έλληνες πελάτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά από το γραφείο της Μεγάλης Βρετανίας, στα αγγλικά όπως προαναφέραμε.