Με την διαδικασία του «επείγοντος» θα περάσει στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το «Νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις», το οποίο αναμένεται να εισαχθεί για συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια την ερχόμενη Τετάρτη.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπρίτζης εξηγώντας στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής τους λόγους του «επείγοντος» το απέδωσε στο γεγονός του περιορισμένου χρόνου σημειώνοντας ότι «οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ και πάλι για ένα δίμηνο έχουν παραμείνει απλήρωτοι ενώ το υπουργείο έχει προκαταβάλλει κανονικά όλες τις δόσεις που ορίζει η σύμβαση που υπάρχει μεταξύ Δημοσίου και Οργανισμού. Ο κ. Χρήστος Σπρίτζης υπογράμμισε πως «εδώ και 60 χρόνια κρατάει ο διάλογος για το ΟΑΣΘ και είμαι σίγουρος ότι θα γραφτούν πολλά συγγράμματα στο μέλλον για αυτές τις συμβάσεις που δημιούργησαν ένα αδιαφανές κρατικοδίαιτο μονοπώλιο που κρατούσε όμηρο την πόλη». Σε ότι μας αφορά, είπε ο υπουργός, «αυτά τα δύο χρόνια έχουν γίνει πάρα πολλές συζητήσεις σε τοπικό επίπεδο και δεν κρύφτηκε τίποτε, παρό όλο που στελέχη της ΝΔ υποστηρίζουν άλλα…» και επισήμανε πως «τυπικά αυτή την στιγμή δεν υπάρχει σύμβαση και μια καθυστέρηση θα μπορούσε να αφήσει την Θεσσαλονίκη χωρίς συγκοινωνίες με ότι αυτό θα σήμαινε…»
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης αντέδρασαν με την διαδικασία του «επείγοντος» και ο εισηγητής της ΝΔ Κώστας Αχ. Καραμανλής ζήτησε να τεθεί το θέμα σε ψηφοφορία και όχι να εγκριθεί με την δεδηλωμένη δύναμη των κομμάτων στην Επιτροπής της Βουλής. Από την ψηφοφορία όμως «πέρασε» η διαδικασία του «επείγοντος» με 27 ψήφους «υπέρ» (ΝΔ- ΑΝΕΛ) έναντι 18 «κατά» (από όλα τα υπόλοιπα κόμματα)
ΠΗΓΗ:newsit.gr