Το News Feed του Facebook θα δείχνει λιγότερους «παραπλανητικούς» τίτλους (clickbait), αρχίζοντας από τις επόμενες εβδομάδες και μετά, ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη, καθώς επιδιώκεται η καθιέρωση του κοινωνικού δικτύου ως ο βασικός προορισμός για ενημέρωση.
Το Facebook λαμβάνει χιλιάδες παράπονα κάθε μέρα για clickbait- «εντυπωσιακές» επικεφαλίδες- κράχτες, που σκοπίμως αποκρύπτουν ή παραποιούν στοιχεία προκειμένου να «πείσουν» τους χρήστες να κάνουν κλικ για να διαβάσουν την ανάρτηση, είπε σε συνέντευξή του ο Άνταμ Μοσέρι, αντιπρόεδρος product management για το News Feed.
Το Facebook τακτικά ανανεώνει τον αλγόριθμο για το News Feed, όπου οι περισσότεροι βλέπουν τα νέα posts στη σελίδα, για να προβάλλονται περισσότερα θέματα τα οποία ενδιαφέρουν τους χρήστες, ώστε να παραμένουν περισσότερο στο site.
«Αυτό που ελπίζουμε είναι έτσι να δημιουργηθούν κίνητρα για να ποστάρουν οι εκδότες λιγότερο clickbait» είπε ο Μοσέρι. «Προσπαθήσαμε να είμαστε πολύ σαφείς σχετικά με το τι θεωρούμε clickbait» πρόσθεσε.
Το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη, με 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες, καταβάλλει προσπάθειες να ενημερώσει περισσότερο τους χρήστες σχετικά με το πώς προβάλλει τα νέα και τις δημοσιεύσεις του γενικότερα εδώ και μερικούς μήνες, καθώς τον Μάιο είχε κάνει τον γύρο του Ίντερνετ αναφορά ότι στα Trending Topics «πνίγονταν» θέματα πιο ενδιέφεραν το πιο συντηρητικό κοινό, χάριν πιο «προοδευτικών».
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το σύστημα αναζητά φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά σε επικεφαλίδες clickbait, με τρόπο παρόμοιο με αυτόν με τον οποίο λειτουργούν τα φίλτρα για spam, όπως αναφέρεται σε blog post του Facebook.