Έμφαση στην καινοτομία, την ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και την παρουσίαση νέων προϊόντων είναι το τρίπτυχο στο οποίο θα εστιάσει τις προσπάθειές της η βιομηχανία ΚΡΙ-ΚΡΙ, το προσεχές διάστημα. Η εταιρεία από το 2017 ως το 2020σχεδιάζει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και το λανσάρισμα νέων προϊόντων.
Σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της «Κρι Κρι», βασική στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία αποτελεί η διαρκής ανάπτυξη. «Ακόμα και τη φετινή χρονιά με την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος» που αποτέλεσε πλήγμα για την ελληνική οικονομία και το λιανεμπόριο, η εταιρεία “Κρι Κρι” είχε σταθερή ετήσια ανάπτυξη» τόνισε ο κ. Τσινάβος και συνέχισε: «Πιστεύουμε ότι στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά, θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα άριστης ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε πραγματική προστιθέμενη αξία για τους μετόχους, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές μας αλλά και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Παράλληλα θεωρούμε ότι οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, όπως η εταιρεία μας, σε συνδυασμό με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας (σημαντική γεωγραφική θέση, αξιόλογη εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό επίπεδο management) μπορούν να αποτελέσουν ουσιαστικό αντίβαρο στην κρίση και να συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη».
Με όχημα το ελληνικό γιαούρτι η «Κρι Κρι» έχει επιτυχημένηεξαγωγική δραστηριότητα σε 23 χώρες, με κύριες αγορές αυτές της Μ. Βρετανίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας και της Ιταλίας. Σημειώνεται ότι τα γιαούρτια «Κρι Κρι» παράγονται με φρέσκο ελληνικό γάλα από το νομό Σερρών, μόλις σε 24 ώρες από τη συλλογή του.
Οι εξαγωγές της γαλακτοβιομηχανίας «Κρι Κρι» ανέρχονται στο 25% των συνολικών της πωλήσεων. Σημειώνεται ότι οι αγορές του εξωτερικού παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον και η «Κρι Κρι» δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της εκεί παρουσίας της, με νέες συνεργασίες και διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της.
Οικονομικά στοιχεία
Το 2016 η εταιρεία εκτιμάται ότι θα κλείσει τη χρήση με τζίρο περίπου 70 εκατ. ευρώ εκ των οποίων ποσοστό 70% θα προέρχεται από τις πωλήσεις γιαουρτιού και ποσοστό 30% από τις πωλήσεις παγωτού. Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού με μερίδιο αγοράς 14%, ως προς τον όγκο, η εταιρεία «Κρι Κρι» κατέχει πλέον τη δεύτερη θέση, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με φάρμες παραγωγής γάλακτος του Ν. Σερρών προκειμένου να προσφέρει προϊόντα με γάλα ημέρας, διατηρώντας όλα τα θρεπτικά συστατικά και τη διατροφική αξία του γάλακτος.
Όσον αφορά το παγωτό, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σε όγκο ανέρχεται σε 13%. Αμυνόμενη στις πιέσεις που δέχεται η συγκεκριμένη αγορά με πτώση 11% στις πωλήσεις σε όγκο, η εταιρεία προωθεί την ενίσχυση της διανομής, δίνοντας έμφαση στις τουριστικές περιοχές. Επίσης, στοχευμένες ενέργειες γίνονται και για την ανάπτυξη νέων προϊόντων (όπως η κατηγορία frozen yogurt) που παρουσιάζουν αγοραστικό ενδιαφέρον για την εσωτερική αγορά ή τις αγορές του εξωτερικού.