Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο οι πάλαι ποτέ κρατικές αερογραμμές παραμένουν ζωντανές χάρη κυρίως στην αναγνωρισιμότητα που έχουν τα σήματα τους. Έτσι η Olympic Air παραμένει ως βασικό σήμα στις περιφερειακές πτήσεις εσωτερικού της Aegean ενώ σε λίγες εβδομάδες θα επιστρέψει και η Cyprus Airways.
ψ
Ο πρώην κρατικός αερομεταφορέας της Μεγαλόνησου, που διέκοψε αιφνίδια τις πτήσεις του τον Ιανουάριο του 2015, επιστρέφει και σχεδόν το μόνο κοινό που έχει με το παρελθόν του είναι το όνομα. Ένα όνομα που κέρδισε πέρυσι τον Ιούλιο για δέκα χρόνια, σε σχετικό διαγωνισμό το κυπριακό Υπουργείο Οικονομικών, η Charlie Airlines, μία κοινοπραξία που συμμετέχει με 60% η ρωσικών συμφερόντων S7 Group και το μειοψηφικό κομμάτι κατέχουν Κύπριοι επενδυτές.
Αλλαγή και στο λογότυπο με το παλιό να περιορίζεται σε ένα μικρό «αναμνηστικό» ανάμεσα στην μπροστινή πόρτα και στο πιλοτήριο και να δίνει την θέση του σε ένα κλαδί ελιάς που συναντάμε και στην σημαία της Κύπρου.
Η εταιρεία η οποία μέχρι στιγμής στον στόλο της έχει ένα Airbus A319, έχοντας λάβει όλες τις σχετικές άδειες θα ξεκινήσει το πτητικό της έργο τον Ιούνιο. Συγκεκριμένα θα πετάει από Λάρνακα προς Ηράκλειο την περίοδο από 28 Ιουνίου μέχρι 16 Σεπτεμβρίου μία φορά την εβδομάδα.Αξίζει να σημειωθεί ότι την ίδια πτήση για την θερινή περίοδο πραγματοποιούν η Aegean, τρεις φορές την εβδομάδα και η επίσης νεόκοπη κυπριακή Cobalt δύο φορές την εβδομάδα.
Στόχος της Cyprus Airways είναι να έχει εντάξει ένα ακόμη αεροσκάφος ιδίου τύπου πριν την έναρξη της επόμενης τουριστικής περιόδου με στόχο να ενισχύσει την σύνδεση και με άλλους προορισμούς στην Ελλάδα καθώς και ευρωπαϊκούς και προορισμούς στην Μέση Ανατολή.