«Επανεκκίνηση» με φιλοδοξίες για τη PHILOXENIA (12 έως 15 Νοεμβρίου)
Με στόχο να καταστεί το «βαρύ πυροβολικό» της τουριστικής αγοράς στη χώρα μας και να καθιερωθεί ως η κορυφαία κλαδική τουριστική έκθεση στα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανοίγει τις πύλες της την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου η 31η PHILOXENIA, ταυτόχρονα με τις εκθέσεις HOTELIA και POLIS, που συγκεντρώνουν τεράστιο ενδιαφέρον από φορείς και επισκέπτες.
Στη διάρκεια συνέντευξης τύπου σήμερα, παρουσιάστηκε το πρόγραμμα των τριών εκθέσεων που δίνουν έμφαση εκτός του τουρισμού, στα ξενοδοχεία και την τοπική αυτοδιοίκηση, σε ένα «καυτό» τετραήμερο που η Θεσσαλονίκη θα βρίσκεται για άλλη μια φορά στο επίκεντρο των γεγονότων. Είναι χαρακτηριστικό πως τα ξενοδοχεία της πόλης έχουν 100% πληρότητα, κυρίως από επισκέπτες και εκθέτες που θα συμμετάσχουν στις εκθέσεις.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-HELEXPO Τάσος Τζήκας, η φετινή PHILOXENIA εμφανίζει ενισχυμένα μεγέθη, τόσο σε επίπεδο συμμετοχών όσο και εκθεσιακού χώρου. Ανέφερε χαρακτηριστικά πως μόνο οι εκθέτες ανέρχονται σε 351 έναντι 232 πέρυσι και πως ο εκθεσιακός χώρος είναι επίσης αυξημένος κατά 25%.
Επισήμανε δε, πως περισσότεροι από 100 ξένοι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες από 32 χώρες θα βρεθούν στο εκθεσιακό κέντρο, καθιστώντας τη PHILOXENIA κορυφαίο σημείο συνάντησης των επαγγελματιών του κλάδου, με τη φιλοδοξία να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο το τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας την επόμενη σεζόν.
Για τη Hotelia, ο κ.Τζήκας δήλωσε πως οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν όλο τον κόσμο των ξενοδοχείων, με την παράλληλη φιλοξενία του DPOINT HOTEL VILLAGE, μιας πρωτότυπης και καινοτόμας ενότητας, αφιερωμένης στο σχεδιασμό και την ανακαίνιση των ξενοδοχείων, ενώ για την POLIS, τη μόνη έκθεση για την τοπική αυτοδιοίκηση στη χώρα και τη Ν.Α Ευρώπη, είπε πως οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης δίνουν δυναμικό παρών, φέρνοντας την περιφέρεια και τις αναπτυξιακές της ανάγκες στο προσκήνιο.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO Κυριάκος Ποζρικίδης, ανέφερε πως η PHILOXENIA μπορεί να μην είναι η μεγαλύτερη κλαδική, σίγουρα όμως είναι η πιο «λαμπερή» έκθεση μετά τη ΔΕΘ, τονίζοντας πως το τρίπτυχο των εκθέσεων που πραγματοποιούνται στην πόλη, είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την τουριστική βιομηχανία, προκειμένου να παρουσιάσει το δυναμισμό της και να επιδιώξει την οικοδόμηση νέων σχέσεων συνεργασίας.
«Η PHILOXENIA επικεντρώνεται στην εξωστρέφεια με την προσέλκυση 107 επιλεγμένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι ως εκπρόσωποι μεγάλων tour operators και τουριστικών φορέων έχουν κλείσει συνολικά, περίπου 3.000 ραντεβού με τους εκθέτες» υπογράμμισε ο κ.Ποζρικίδης, λέγοντας πως για πρώτη φορά εφαρμόζεται νέο σύστημα ραντεβού, το οποίο και θα καθιερωθεί για όλες τις εκθέσεις.
Στη φετινή PHILOXENIA θα συμμετάσχουν μεγάλες αγορές του εξωτερικού, όπως η Σερβία, η Τουρκία, Βουλγαρία, Τυνησία, ΠΓΔΜ, Αρμενία, Φιλιππίνες, Αλβανία, Αίγυπτος, Κύπρος, Τσεχία και Σλοβακία, ενώ από Ελληνικής πλευράς εκπροσωπείται το μεγαλύτερο μέρος του Ελληνικού τουριστικού χάρτη, με 12 από τις 13 περιφέρειες της χώρας και συμμετοχές από την περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας η οποία είναι η μόνη, που λόγω προγραμματισμού δεν θα έχει επίσημη παρουσία.
Για τη HOTELIA, ο κ.Ποζρικίδης ανέφερε πως έχει 157 εκθέτες έναντι 141 πέρυσι, με επέκταση σε νέες κατηγορίες εκθεμάτων, όπως η εστίαση και η καφεστίαση. Στο πλαίσιο αυτό θα φιλοξενηθεί και το event The Art of Drinking Coffee and Spirit, που είναι αφιερωμένο στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, κοκτέιλ και ποτών, όπου διάσημοι bartenders και mixologists από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων και η ομάδα Martini, θα υλοποιήσουν και θα σερβίρουν με θεατρικές κινήσεις τα δημιουργήματα τους.
Για την Polis, o διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, είπε πως συγκεντρώνει σχεδόν διπλάσιο αριθμό εκθετών σε σχέση με πέρυσι, (64 έναντι 36), δίνοντας στον επισκέπτη τη δυνατότητα να γνωρίσει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στην παροχή υπηρεσιών και την παραγωγή προϊόντων, που έχουν στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής του.
Εξαιρετικές οι προοπτικές για τη Χαλκιδική
Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο κ.Γιάννης Γιώργος, αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Χαλκιδικής και αναπληρωτής Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, αναφέρθηκε στα μέχρι τώρα δεδομένα για το τουριστικό ρεύμα που αναμένεται την επόμενη σεζόν στη Χαλκιδική, αναφέροντας πως τα μηνύματα από τον αριθμό των προκρατήσεων είναι εξαιρετικά και πως οι συνθήκες ειδικά για τη Β.Ελλάδα είναι ευνοϊκές, με βάση τα όσα γίνονται στην υπόλοιπη νησιωτική χώρα. Αρκεί, όπως τόνισε, να μην επαναληφθούν λάθη του παρελθόντος, όπως η αύξηση του ΦΠΑ και τα capital controls που επηρέασαν την τουριστική κίνηση κατά την τελευταία σεζόν.
Στη συνέντευξη τύπου συμμετείχε και ο κ.Αλέξης Τσαξιρλής, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-HELEXPO ο οποίος επισήμανε πως μετά από μια μικρή καμπή μέχρι το 2013, η PHILOXENIA πέρυσι άρχισε να ανακάμπτει και να μπαίνει σε τροχιά αναδιοργάνωσης και πως η τάση δείχνει, πως του χρόνου θα είναι ακόμη μεγαλύτερη και ενισχυμένη ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την τουριστική βιομηχανία της χώρας μας.
Δείτε ένα απόσπασμα στο παρακάτω video από όσα δήλωσαν οι κ.Τζήκας και Ποζρικίδης:
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στα παρακάτω λίνκ
Για τη PHILOXENIA , Για τη HOTELIA , Για την POLIS
Ρεπορτάζ: Αλέξης Αλεξιάδης