ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Διαφήμιση του 1969 για το… «νευρικό» Toyota 1000

Ένα Toyota 1000 παρουσιαζόταν το 1969 ως… νευρικό!!!διαφημίσεις για τα καινούργια αυτοκίνητα βασίζονται κυρίως στα αξεσουάρ και στην… συνδεσιμότητα με τα κινητά και το διαδίκτυο.

Γυρίζοντας το χρόνο πίσω, βλέπουμε πως μία διαφήμιση σε περιοδικό του 1969 για το Toyota 1000 με δελεαστικά για την εποχή αξεσουάρ, φαντάζουν σήμερα… αστεία. Συγκεκριμένα, το ραδιόφωνο θεωρείτο πολυτέλεια όπως και τα ανακλινόμενα καθίσματα. Το 1.000αράκι της εποχής μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 14.6 δευτερόλεπτα ενώ άγγιζε σε τελική τα 140 χλμ./ώρα.

Όσο για την κατανάλωση, η απάντηση στο «πόσο καίει», είχε να κάνει με τα χιλιόμετρα που μπορούσε να καλύψει ο οδηγός με ένα ρεζερβουάρ και όχι η αναλογία λίτρα/100 χιλιόμετρα…

Διαφήμιση αυτοκινήτου το... 1969!

Διαφήμιση αυτοκινήτου το… 1969!