ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Viber: Έφτασε τους 600 εκ. ενεργούς χρήστες το μήνα

Η Viber, η εφαρμογή ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων, ανακοίνωσε το διορισμό του Atanas Raykov ως Γενικού Διευθυντή Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης της εταιρείας.

Επί του παρόντος, η Viber αριθμεί περισσότερους από 600 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, και η περιφέρεια Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αποτελεί μία από τις τρεις κορυφαίες αγορές. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην στρατηγική ανάπτυξης και διατήρησης της ισχυρής βάσης χρηστών της εφαρμογής Viber στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, εφαρμόζοντας τοπικές πολιτικές marketing.

“Παρατηρούμε μια εξαιρετική ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και επιθυμούμε να «χτίσουμε» πάνω σε αυτή την ανάπτυξη, εφαρμόζοντας μια περισσότερο τοπικά εστιασμένη στρατηγική marketing και περιεχομένου, για τα εκατομμύρια των χρηστών μας στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή”, δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της Viber, Mark Hardy.

Ο κ. Raykov προσέρχεται στη Viber μετά τη δεκαετή θητεία του στον μεγαλύτερο προμηθευτή τηλεπικοινωνιών στη Βουλγαρία όπου διετέλεσε υπεύθυνος εμπορικής πολιτικής της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και των εταιρικών προγραμμάτων VAS, ενώ έπαιξε έναν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία και την ενίσχυση τοπικών start-up εταιριών με οικολογικό προφίλ – εστιάζοντας στην κινητή τηλεφωνία.

Από τη νέα θέση του, ο κ. Raykov αναλαμβάνει την προώθηση της ήδη επιτυχημένης εφαρμογής Viber στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, εστιάζοντας αρχικά στη Βουλγαρία, την Ελλάδα, τη Σερβία και την Ουγγαρία – ηγέτιδες χώρες σε ό,τι αφορά τα στατιστικά χρηστών και τη δυναμική ανάπτυξης μεταξύ των 27 εκατομμυρίων χρηστών στην περιοχή.

Στα πλαίσια της στρατηγικής της, η εταιρία Viber προσπαθεί να αναπτύσσει διαρκώς καινούρια, διασκεδαστικά χαρακτηριστικά και εφαρμογές για τους χρήστες, που ποικίλλουν από μια μεγάλη συλλογή stickers έως ζωντανές Δημόσιες Συζητήσεις [“Public Chat”] που επιτρέπουν στους χρήστες να έρχονται σε επικοινωνία με κορυφαία ονόματα από το χώρο της ψυχαγωγίας, της εστίασης, του αθλητισμού, της μουσικής σκηνής κ.ά. Βασικός άξονας και «κλειδί» της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η εστίαση στο τοπικό στοιχείο και για την επίτευξη του στόχου αυτού, ο κ. Raykov θα αναζητήσει συνεργασίες που έχουν απήχηση στο ευρύτερο τοπικό κοινό, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της εφαρμογής Viber να συνδεθεί με συγκεκριμένες, ξεχωριστές στιγμές της ζωής των καταναλωτών, διαδίδοντας θετικά μηνύματα και επιτυγχάνοντας σημαντικές καινοτομίες.

Πηγή: e-pcmag.gr