Το WhatsApp ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει τη συνδρομή του, κάνοντας την υπηρεσία δωρεάν για όλους. Επιπλέον και ακόμα καλύτερα, δεν θα αρχίσουν να προβάλλονται οι διαφημίσεις τρίτων για τους χρήστες, αν και έχει μια ιδέα για το πώς να συνδεθούν καλύτερα οι χρήστες με τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
Η αλλαγή, που ανακοινώθηκε στο επίσημο blog του τη Δευτέρα, αφαιρεί τη συνδρομή που επιβαλλόταν σε ορισμένους χρήστες μετά από ένα χρόνο χρήσης.
«Για πολλά χρόνια, έχουμε ζητήσει από κάποιους ανθρώπους να καταβάλλουν ένα ποσό για τη χρήση του WhatsApp μετά το πρώτο έτος χρήσης τους. Καθώς μεγαλώνουμε όμως, έχουμε διαπιστώσει ότι η προσέγγιση αυτή δεν έχει λειτουργήσει καλά», αναφέρεται σε μια ανάρτηση στο blog.
Η συνδρομή που πρέπει να πληρώσεις θα αφαιρεθεί από διάφορες εκδόσεις του WhatsΑpp «κατά τις επόμενες εβδομάδες».
Το WhatsΑpp γνωρίζει καλά ότι «σκοτώνοντας» τη μόνη πηγή εισοδήματός του θα εγείρει ερωτήματα σχετικά με την εισαγωγή διαφημίσεων τρίτων. Όμως, η εταιρεία έχει μια διαφορετική άποψη.
«Από φέτος, θα δοκιμάσουμε τα εργαλεία που σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε το WhatsΑpp για να επικοινωνήσετε με τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που θέλετε. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι θα μπορείτε να επικοινωνείτε με την τράπεζά σας σχετικά με το αν μια πρόσφατη συναλλαγή ήταν δόλια ή με μια αεροπορική εταιρεία για μια καθυστερημένη πτήση», συνεχίζει η ανάρτηση.
Σύμφωνα με το secnews, το WhatsΑpp θα χρεώσει οργανώσεις και επιχειρήσεις για τη δημιουργία διαύλων με τους χρήστες μέσω της υπηρεσίας, ωστόσο δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη σχετικά στοιχεία. Η ιδέα δεν είναι καθόλου νέα – μια έκθεση του Bloomberg τον Μάιο του 2015 ισχυρίστηκε ότι το WhatsΑpp θα μπορούσε να μπει στα B2C μηνύματα «μακροπρόθεσμα».
Το WhatsΑpp, το οποίο έχει αποκτηθεί από το Facebook για 16 δισεκατομμύρια δολάρια τον Φεβρουάριο του 2014, έχει επί του παρόντος «σχεδόν» 1 δισεκατομμύριο χρήστες, σύμφωνα με την ανάρτηση. Ο Facebook CEO και συνιδρυτής Mark Zuckerberg δήλωσε επανειλημμένα ότι αναμένει η υπηρεσία να φτάσει τον στόχο της και να είναι πλέον «ώριμη» για τη δημιουργία εσόδων.