ΕΙΔΗΣΕΙΣ
zica-gallery02

Το πιο αποτυχημένο όνομα στην ιστορία του αυτοκινήτου

Οι πωλήσεις ενός αυτοκινήτου μπορεί να επηρεαστούν από διάφορους παράγοντες, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τη συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο και τη γενικότερη αξία του.

Τρανό παράδειγμα αποτελεί το Zica της Tata Motors.

Ο λόγος;

Το Zica λανσαρίστηκε σε μία περίοδο όπου κάνει θραύση παγκοσμίως ο ιός Ζίκα. Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, η Tata Motors προς το παρόν δεν σκέφτεται να προχωρήσει σε re-branding και το νέο της μοντέλο θα διατηρήσει το όνομα που προκύπτει από τα πρώτα γράμματα των λέξεων «zippy» και «car».

Ωστόσο, σύμφωνα με άλλες πηγές, η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία που είναι κολοσσός στη χώρα της και όχι μόνο, με τζίρο δις δολαρίων ετησίως, προσανατολίζεται στην αλλαγή του ονόματος του αυτοκινήτου, και δεν είναι καθόλου απίθανο, στα επερχόμενα «βαφτίσια», ρόλο να έχει και ο Λιονέλ Μέσι.

messi-zica

Ο γνωστός ποδοσφαιριστής, υπέγραψε συμβόλαιο με την ινδική Tata, προκειμένου να γίνει ο επίσημος πρεσβευτής της μάρκας στις παγκόσμιες αγορές και πλέον φωτογραφίζεται γελαστός δίπλα στο νέο μοντέλο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία Tata είναι ένας γίγαντας της βαριάς βιομηχανίας στην Ινδία και δραστηριοποιείται εκτός άλλων στην εξόρυξη σιδήρου και στις κατασκευές. Αν και η εταιρεία έγινε γνωστή στο δυτικό κοινό με το Tata Nano, ένα λιλιπούτειο αυτοκινητάκι που δεν ταίριαζε στην Ευρωπαική αγορά, εν τούτοις οι γνώστες ξέρουν πως η Tata, είναι πλέον ιδιοκτήτρια της… Jaguar – Land Rover.

 

Με πληροφορίες και από gazzeta.gr