Πώς η Aldi γίνεται No 3 στο αμερικανικό λιανεμπόριο

Στην επένδυση 3,4 δισ. δολαρίων για να επεκτείνει τις δραστηριότητές της επί αμερικανικού εδάφους, προχωράει η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Aldi, με σκοπό να διαθέτει συνολικά 2.500 καταστήματα στις ΗΠΑ έως και το 2022. Έτσι, θα γίνει η τρίτη δύναμη στο λιανεμπόριο των Ηνωμένων Πολιτειών.

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΜΓΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ 1.600 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Αυτή τη στιγμή, η επιχείρηση διαθέτει ήδη 1.600 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ στην αρχή του έτους ανακοίνωσε ότι θα έχει λειτουργήσει ακόμα 400 έως το τέλος του 2018, ξοδεύοντας 1,6 δισ. δολάρια για να ανακαινίσει τα 1.300 από τα ήδη υπάρχοντα καταστήματα. Η επένδυση αυξάνει τη συνολική κεφαλαιακή δαπάνη στα 5 δισ. ευρώ, στη διάρκεια του έτους, και έρχεται σε μία εποχή έντονου ανταγωνισμού και αναβρασμού στον κλάδο.
ΤΑ 100 ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ LIDL ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Την ίδια στιγμή, η ανταγωνιστική Lidl θα ανοίξει τα πρώτα της 100 καταστήματα καταστήματα στις 15 Ιουνίου. Το Μάιο, η Lidl ανακοίνωσε ότι οι τιμές των προϊόντων θα είναι έως και 50% χαμηλότερες από τους ανταγωνιστές της.
ΠΙΕΖΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ 15% ΚΑΤΩ ΑΠO ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ Η WALMART
Η Wal-Mart δοκιμάζει από την πλευρά της να κερδίσει μερίδια, με χαμηλότερες τιμές σε 11 πολιτείες των ΗΠΑ, πιέζοντας τους προμηθευτές για χαμηλότερες τιμές από τους αντιπάλους της κατά 15%. Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης στον κόσμο αναμένεται να δαπανήσει περίπου 6 δισ. δολάρια για να επανακτήσει τον τίτλο της ως ο ηγέτης στα προϊόντα low-price, σύμφωνα με τους αναλυτές.
ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ LIDL KAI ALDI
Η ραγδαία επέκταση από τις Aldi και Lidl είναι πιθανό να διαταράξει περαιτέρω την αγορά τροφίμων στις Η.Π.Α., η οποία μετράει 18 πτωχεύσεις από το 2014. Το Μάιο, ο διευθύνων σύμβουλος της Aldi, Jason Hart, δήλωσε στο Reuters ότι η αλυσίδα, της οποίας βρίσκεται επικεφαλής, θα έχει κατά τουλάχιστον 21% χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές, και θα επικεντρωθεί στην προσθήκη νέων brands για το σπίτι, με στόχο να κερδίσει τους καταναλωτές, που δίνουν προτεραιότητα στην τιμή. Η ΤΡΙΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Η επέκταση του αριθμού καταστημάτων για την Aldi θα προσφέρει συνολικά 25.000 θέσεις εργασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα φέρει τους Γερμανούς στη θέση της τρίτης μεγαλύτερης αλυσίδας καταστημάτων λιανικής της χώρας, πίσω από τις Wal-Mart και Kroger Co (KR.N). Ο αριθμός των καταστημάτων θα ισούται με περίπου το 53% των καταστημάτων της Wal-Mart στις ΗΠΑ.

TAG