Η εταιρεία Terminal Link («TL») ιδρύθηκε στη Μασσαλία της Γαλλίας το 2001. Είναι ένας Διεθνής Λιμενικός Διαχειριστής που δραστηριοποιείται στους τομείς της λειτουργίας, της ανάπτυξης και των επενδύσεων σε σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων. Η Terminal Link λειτουργεί ένα δίκτυο τερματικών σταθμών και διαχείρισης φορτίων στην Άπω Ανατολή, στη Βόρεια Ευρώπη, στη Μεσόγειο, στη Δυτική Αφρική και στη Βόρεια Αμερική. Το χαρτοφυλάκιο της Terminal Link περιλαμβάνει σήμερα συμμετοχές σε 13 τερματικούς σταθμούς, που διακίνησαν, συνολικά, περισσότερα από 11,15 εκατομμύρια TEU το 2016. Ως ένας από τους κορυφαίους Διαχειριστές Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων, η Terminal Link δεν σταματά ποτέ να αναζητεί ευκαιρίες σε όλο τον κόσμο, με στόχο τη μελλοντική ανάπτυξη.
Η βασική δραστηριότητα της Terminal Link είναι η ανάπτυξη, κατασκευή και λειτουργία τερματικών σταθμών υψηλής αξίας, που παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αδιακρίτως σε όλες τις εταιρείες ναυτιλιακών μεταφορών. Η Terminal Link προτιμά τον ρόλο του Διαχειριστή – υπεύθυνου λειτουργίας των τερματικών σταθμών στους οποίους συμμετέχει. Με τη σύμπραξη του παγκόσμιου δικτύου της, την ισχυρή υποστήριξη των μετόχων της και την τεχνογνωσία διαχείρισης τερματικών σταθμών που έχει αναπτύξει, η Terminal Link στοχεύει σε σταθερή ανάπτυξη στο μέλλον, ακολουθώντας την εξής στρατηγική:
– Τερματικοί Σταθμοί κοινής χρήσης, που παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες αδιακρίτως.
– Ανάπτυξη νέων σταθμών εμπορευματοκιβωτίων, τόσο σε υφιστάμενες λιμενικές ζώνες, όσο και σε νέες λιμενικές υποδομές
– Βελτιστοποίηση της λειτουργικής διαχείρισης με τη χρήση εξοπλισμού και συστημάτων πληροφορικής κορυφαίων προδιαγραφών.
– Βελτιστοποίηση της χρηματοοικονομικής αξίας και της κερδοφορίας των Σταθμών. – Ελαχιστοποίηση του εμπορικού κινδύνου μέσω της ανάπτυξης πολυσχιδούς χαρτοφυλακίου πελατών.
– Λειτουργία βασιζόμενη στη συνεργασία του Ιδιωτικού και του Δημόσιου Τομέα (PPP), κερδίζοντας τη σταθερή υποστήριξη των Τοπικών Αρχών. – Υπεύθυνη αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών θεμάτων από όλο το προσωπικό, εστιάζοντας στην πρόληψη.
– Υλοποίηση διαδικασιών ελέγχου για την αυτοαξιολόγηση της απόδοσης και των μέτρων που λαμβάνονται.
– Άρτια στρατηγική στους τομείς χρηματοοικονομικών, μάρκετινγκ, ανθρώπινων πόρων, εξοπλισμού και κατασκευών – δομικά έργα, νομικά θέματα και εξειδικευμένους τομείς, που στηρίζεται στην τεχνογνωσία μας.
– Πρόγραμμα εκπαίδευσης για την ανάπτυξη των απαιτούμενων δεξιοτήτων και τη βελτίωση των επιδόσεων διοίκησης και διαχείρισης.
Οι διεθνείς τερματικοί σταθμοί και τα κέντρα μεταφόρτωσης της Terminal Link είναι:
Σήμερα, το 51% της Terminal Link ανήκει στην CMA CGM και το 49% στην China Merchants Port Holdings. Η CMA CGM είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία ναυτιλιακών μεταφορών στον κόσμο. Με έναν στόλο που αποτελείται από 449 πλοία μικρής μέσης ηλικίας, που καλύπτει διαφορετικές ανάγκες, η CMA CGM εξυπηρετεί περισσότερους από 420 εμπορικούς λιμένες σε όλο τον κόσμο. Το 2016, η CMA CGM μετέφερε 15,6 εκατομμύρια TEU. Η China Merchants Port Holdings (CMPort) εισήχθη στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ το 1992. Οι σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων στους οποίους έχει επενδύσει η CMPort διακινούν περισσότερα από 95 εκατομμύρια TEU ετησίως, γεγονός το οποίο τοποθετεί την εταιρεία μεταξύ των μεγαλύτερων Λιμενικών Διαχειριστών παγκοσμίως.
Επιπρόσθετα των τερματικών σταθμών που ανήκουν στην Terminal Link, η CMA CGM, μέσω της 100% θυγατρικής της Εταιρείας CMA Terminals, έχει επενδύσει σε τερματικούς σταθμούς στη Γαλλία, στις ΗΠΑ, στην Τζαμάικα, στην Ολλανδία, στην Ουκρανία, στη Συρία, στο Ιράκ, στη Νιγηρία και στην Ινδία, καθώς και σε ορισμένα έργα στην Αφρική και σε άλλες χώρες. Η CMPort έχει επίσης επενδύσει σε τερματικούς σταθμούς στην Κίνα, στη Σρι Λάνκα, στο Τζιμπουτί, στη Νιγηρία, στο Τόγκο και στην Τουρκία, καθώς και σε ορισμένες δραστηριότητες στην Αφρική και σε άλλες χώρες. Την 1η Ιουλίου 2015, παρουσία του Πρωθυπουργού της Κίνας κου Li Keqiang και του Υπουργού Εξωτερικών της Γαλλίας κου Laurent Fabius, η CMA CGM και η CMPort υπέγραψαν συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας για τη μετεξέλιξη της Terminal Link σε πλατφόρμα επενδύσεων για έργα λιμένων και εφοδιαστικής αλυσίδας, στα πλαίσια της πρωτοβουλίας «Μία ζώνη, ένας Δρόμος» (One Belt One Road).