Η δυσάρεστη ιστορία με το Galaxy Note 7 δεν έληξε για την Samsung όταν προχώρησε στην δεύτερη και οριστική ανάκληση πέρσι, ούτε με την κυκλοφορία του ανακατασκευασμένου Galaxy Note FE πριν από λίγες εβδομάδες.
Η Samsung τον Οκτώβριο του 2016 είχε δεχτεί ομαδική μήνυση από δυσαρεστημένους κατόχους του Galaxy Note 7 στην Ν. Κορέα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν λόγω του κινητού. Οι χρήστες αρχικά ήταν 38 και ζητούσαν 267 δολάρια, έκαστος από τη Samsung. Στη συνέχεια, ο αριθμός ανέβηκε στα 1.900 άτομα και το ποσό στα 433 δολάρια ανά άτομο ή 822.700 δολάρια στο σύνολο.
Τελικά τοπικό δικαστήριο απεφάνθη υπέρ της Samsung και ο τεχνολογικός κολοσσός δεν θα κληθεί να πληρώσει κάποια αποζημίωση, για την συγκεκριμένη υπόθεση. Μεταξύ άλλων, οι χρήστες ισχυρίζονταν ότι αναγκάστηκαν να επισκεφθούν τα καταστήματα πολλές φορές για να ελεγχθεί η μπαταρία ή να πάρουν νέα συσκευή αντικατάστασης, ενώ αναφέρεται και το άγχος που τους προκλήθηκε σχετικά με το πόσο ασφαλείς είναι.
Μετά την ανάκληση, η Samsung έδωσε τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων στους κατόχους του Galaxy Note 7 και όσοι δεν ήθελαν χρήματα, μπορούσαν να κάνουν ανταλλαγή με άλλο μοντέλο.
Η Samsung έχει δεχτεί αντίστοιχη μήνυση και στις ΗΠΑ, για την οποία όμως δεν υπάρχει ακόμη απόφαση. Σε αυτή την περίπτωση, η Samsung κατηγορείται ότι διέπραξε απάτη εναντίον των χρηστών της και απαιτούνται αποζημιώσεις για την κακομεταχείρισή τους. Αναφέρεται ότι οι χρήστες συνέχισαν να πληρώνουν τα συμβόλαιά τους κατά την διάρκεια των εβδομάδων στις οποίες η Samsung πραγματοποιούσε την ανάκληση του Note 7 και δεν είχε άλλα κομμάτια έτοιμα για αντικατάσταση.
Πηγή: Techblog.gr