Η μάρκα πολυτελείας πούλησε την περασμένη χρονιά 238.000 οχήματα και εμφάνισε λειτουργικά κέρδη ύψους 3,9 δισ. ευρώ (4,1 δισ. δολάρια). Αυτό αντανακλά άνοδο 14% σε σχέση με το 2015. Βάσει αυτών των στοιχείων το Bloomberg υπολόγισε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε καθαρό κέρδος περίπου 17.250 δολαρίων ανά όχημα, δηλαδή κατά 9% περισσότερο σε σύγκριση με το 2015.
«Εν ολίγοις, κάθε φορά που η Porsche πουλά ένα σπορ αυτοκίνητο 911 ή ένα Cayenne SUV, μπορεί με το κέρδος από αυτό το όχημα να αγοράσει μια καινούρια Chevy Cruze», σχολιάζει το πρακτορείο.
Στο μεταξύ, οι Γερμανοί ανταγωνιστές της μάρκας πολυτελείας ούτε καν πλησιάζουν τα κέρδη αυτά της Porsche. Η Daimler έβγαλε περίπου 5.000 δολάρια ανά όχημα πέρυσι, πάνω κάτω το ίδιο περιθώριο με την BMW.
Το μεγάλο κέρδος που έχει η εταιρία ανά όχημα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό απλά στην τιμή τους. Τα αυτοκίνητα της Porsche δεν είναι φθηνά. Αντίθετα, άλλοι παίκτες στα πολυτελή αυτοκίνητα, όπως η Mercedes, συχνά προσφέρουν πιο απλές εκδόσεις με μικρότερα περιθώρια, προκειμένου να προσελκύσουν νέους αγοραστές.
Επιπλέον, οι πελάτες της Porsche πληρώνουν και premium για τη φήμη του νέου αυτοκινήτου τους. Το «παιχνίδι» αυτό το γνωρίζει καλά και η Ferrari, της οποίας το λειτουργικό κέρδος ανά όχημα ισούται σχεδόν με 90.000 δολάρια, αν και η εταιρία αυτή παράγει μόλις 8.000 αυτοκίνητα το χρόνο.