ΕΙΔΗΣΕΙΣ

H H&M λανσάρει ενα νέο brand με την ονομασία «Arket»

Ένα νέο brand με την ονομασία «Arket» λανσάρει ο σουηδικός κολοσσός H&M που σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του, σχεδιάστηκε για να προσφέρει απαραίτητα προϊόντα για τους άνδρες, τις γυναίκες, τα παιδιά αλλά και το σπίτι.

Στο Arket θα διατίθενται τόσο κομμάτια του ίδιου του brand, αλλά και ορισμένα προϊόντα από brands που δεν ανήκουν στην H&M. Οι τιμές των προϊόντων θα είναι ελαφρώς υψηλότερες από εκείνες που έχει συνηθίσει το κοινό των H&M- για παράδειγμα ένα ανδρικό πουκάμισο θα κοστίζει από 39€ ως 115€.

«Πιστεύουμε ότι το να συγκεντρώσουμε πολλά διαφορετικά brands κάτω από την ίδια στέγη σχετίζεται άμεσα με τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή» δήλωσε η CEO του Arket Ulrika Bernhardtz στο Business of Fashion που δημοσίευσε αποκλειστικά την πληροφορία.

«To DNA του brand είναι διαχρονικό, φρέσκο, ποιοτικό και «ζεστό». Το διαχρονικό σημαίνει στυλ πέρα από τα trends και αυτό συνδέεται με τη φρεσκάδα και την καινοτομία. Η ποιότητα δεν σχετίζεται μόνο με την αίσθηση των ρούχων αλλά και με το πώς αυτά παράγονται ενώ η ζεστασιά σημαίνει φυσικότητα και άνεση», συμπλήρωσε.

Το πρώτο κατάστημα Arket θα ανοίξει στη Regents Street του Λονδίνου στο τέλος του καλοκαιριού και τα προϊόντα του θα αρχίσουν να διατίθενται online σε 18 ευρωπαϊκές χώρες. Τα επόμενα καταστήματα θα ανοίξουν στο Μόναχο, τις Βρυξέλλες και την Κοπεγχάγη- το κέντρο βάρους του brand θα βρίσκεται αρχικά στην Ευρώπη.

Το Arket (που στα σουηδικά σημαίνει ‘φύλλο χαρτιού’) θα περιλαμβάνει επίσης ένα καφέ, στο οποίο θα σερβίρεται η «νέα σκανδιναβική κουζίνα». «Η προσθήκη του καφέ θα κάνει το σύγχρονο κατάστημα έναν προορισμό που θα μπορείς να ψωνίσεις αλλά και να απολαύσεις υγιεινό φαγητό», λέει η Bernhardtz.

Το νέο brand θα προστεθεί στην «οικογένεια» της H&M που περιλαμβάνει επίσης τα & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki και Weekday.

Ο όμιλος είχε ανακοινώσει νωρίτερα ότι σχεδιάζει να επεκταθεί περισσότερο μέσα στο 2017 λανσάροντας ένα ή δύο νέα brands αλλά και εγκαινιάζοντας περισσότερα καταστήματα σε νέες αγορές και χώρες.