ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αλλαγή σελίδας για όλες τις Porsche 911 από το 2019

Στην επόμενη γενιά της η Porsche 911 θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά τούρμπο εξακύλινδρους κινητήρες, όταν θα λανσαριστεί το 2019. Περιλαμβανομένης και της GT3. Αυτό θα σημαίνει ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου δεν θα υπάρχει ατμοσφαιρική έκδοση.

Η GT3 θα βγάζει περισσότερους από 500 ίππους, ενώ οι Carrrera και Carrera S θα αποδίδουν 10 – 15 ίππους παραπάνω από τις σημερινές εκδόσεις. Για πρώτη φορά θα ενταχθεί στην γκάμα της 911 και μια υβριδική κινητήρια μονάδα. Ο εξακύλινδρος κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για να μπουστάρει τις επιδόσεις. Ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα κίνησης ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, περιορισμένης έστω εμβέλειας.

Εξετάζοντας λεπτομερώς το πρωτότυπο που εντοπίστηκε σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο, οι ειδικοί κάνουν λόγο για μικρή αύξηση του πλάτους, η οποία υποδηλώνει αντίστοιχα μικρή αύξηση των μετατροχίων. Ελάχιστα μακρύτερο θα είναι επίσης το μεταξόνιο. Μετά την αύξηση του κατά 10 εκατοστά από την 997 στην σημερινή 991, προς όφελος των διαθέσιμων εσωτερικών χώρων, προφανώς θα αργήσουμε να δούμε κάτι αντίστοιχο.

Αν και η 992, όπως πιθανότητα θα είναι ο κωδικός του νέου μοντέλου, θα διατηρεί στενή συγγένεια με την σημερινή 991, θα βασίζεται σε μια νέα προσαρμοζόμενη πλατφόρμα. Με ανάλογη διαμόρφωση του πίσω μέρους, σε αυτήν θα βασιστούν οι μελλοντικές Boxster και Cayman, ενώ λέγεται ότι θα επηρεάσει τον σχεδιασμό των μελλοντικών Audi R8 και Lamborghini Huracan.

Η όγδοης γενιάς Porsche 911 θα έχει εξελιγμένα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, με μια μεγαλύτερη σε σχέση με σήμερα κινούμενη πίσω πτέρυγα, πλάτους όσο και το ίδιο το αυτοκίνητο. Ένα ενεργό εμπρός σπόιλερ είναι επίσης πιθανό, παρότι δεν φαίνεται στις φωτογραφίες. Η εξοικονόμηση βάρους είναι επίσης προτεραιότητα στην εξέλιξη της νέας 911, και επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας περισσότερο ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής και αλουμίνιο. Τμήματα από ανθρακονήματα δεν προβλέπονται για τις Carrera, παρά μόνο για τις κορυφαίες GT2 και GT3.