Επιτυχής επιχειρηματική ιδέα, η περιέργεια των καταναλωτών ή ένα ακόμη τρικ του μάρκετινγκ. Όπως και να έχει μετά από τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας το easyfoodstore, το σούπερ μάρκετ των φτωχών του Στέλιου Χατζηιωάννου, αναγκάστηκε να κλείσει καθώς οι καταναλωτές έκαναν φύλλο και φτερό ότι υπήρχες στα ράφια του καταστήματος. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας στο συγκεκριμένο διάστημα άδειασαν οι αποθήκες που είχαν προϋπολογήσει ότι τα αποθέματα θα αρκούσαν για δύο εβδομάδες. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι ταξίδευσαν πάνω από μία ώρα για να ψωνίσουν στο easyfoodstore.
Μετά απο αυτό το ευχάριστο «λουκέτο» το βράδυ της Τετάρτης η αλυσίδα θα ανοίξει ξανά την Παρασκευή καθώς απαιτείται ένα μικρό χρονικό διάστημα να έρθουν τα προϊόντα απο τους προμηθευτές οι οποίοι βρίσκονται κυρίως στην Ολλανδία. Το κατάστημα θα συνεχίσει να πουλά έως το τέλος Φεβρουαρίου το σύνολο των προϊόντων του έναντι 0,33 ευρώ (25 πένες) στα πλαίσια του λανσαρίσματος της αλυσίδας. Στην συνέχεια τα προϊόντα θα πωλούνται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τις υπολοιπες αλυσιδες.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το easyfoodstore στην προσπάθεια του να διατηρήσει χαμηλότερα το κόστος λειτουργίας δεν παρέχει φρέσκα τρόφιμα – σ.σ. διαφορετικό κανάλι διανομής – και λειτουργεί με μία βάρδια εργαζομένων για 8 ώρες. Στις σκέψεις για ακόμη ταχύτερη και πιο οικονομική εξυπηρέτηση ήταν να μην δέχεται μετρητά αλλά μόνο κάρτες τραπεζών ή προπληρωμένες κάρτες για αγορές από τον κατάστημα κάτι που προς τον παρόν δεν συμβαίνει.
Προηγούμενο άρθροΜεταλλωρύχοι στη Θεσσαλονίκη - Ένταση με διαδηλωτές και αναρχικούς
Επόμενο άρθροΣτις 1.632 οι νέες αιτήσεις για τη θέση διοικητή στα νοσοκομεία
Ροή Ειδήσεων
-
47χρονος σκότωσε με μαχαίρι την 84χρονη μητέρα του!
Μαρ 29, 201621:10
-
Τρία άτομα επιτέθηκαν σε 79χρονη στη Θεσσαλονίκη για να τη ληστέψουν
Μαρ 29, 201621:00
-
Το ΑΠΘ μεταξύ των καλύτερων πανεπιστημίων όλου του κοσμου
Μαρ 29, 201620:40
-
Κακλαμάνης: Θα παρακολουθήσουμε «λασπομαχία» στη Βουλή
Μαρ 29, 201619:40