Νέα αθλητικά προγράμματα στον δήμο Κορδελιού-Ευόσμου

Ανακούφιση από  τον χρόνιο πόνο, μυϊκή ενδυνάμωση, επανάκτηση της σωστής σωματικής στάσης, ευεξία και σωματική υγεία είναι μερικά από τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες στο νέο αθλητικό πρόγραμμα ενδυνάμωσης του αυχένα και της ωμικής ζώνης που υλοποιεί ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου δια της Διεύθυνσης Αθλητισμού-Πολιτισμού.

Το νέο τμήμα ενηλίκων ξεκινά σήμερα Τετάρτη 15 Μαρτίου στην αίθουσα γυμναστικής του Πολιτιστικού Κέντρου Ευόσμου (Μ. Αλεξάνδρου 57) ενώ οι εγγραφές για συμμετοχή στο πρόγραμμα παραμένουν ανοιχτές. (Πληροφορίες 2310700082, 574155, 705442).

Ώρες λειτουργίας τμημάτων

Δευτέρα &Τετάρτη: 15:30΄-16:45΄

Τετάρτη & Παρασκευή: 9:15΄- 10:30΄

Η “Ταυτότητα” του προγράμματος

Το πρόγραμμα άσκησης κινητικού ελέγχου – επανεκπαίδευσης – χαλάρωσης και ενδυνάμωσης του αυχένα και της ωμικής ζώνης βασίζεται σε ένα αισθητήριο κινητικό διάλογο μεταξύ σώματος και μυαλού, ο οποίος καθοδηγείται από τη γυμνάστρια. Μέσω αυτής της διαδικασίας το άτομο μαθαίνει να επαναπροσδιορίζει και να οργανώνει το καθημερινό του κινησιολόγιο με ενεργειακή οικονομία προς όφελος του, ώστε να προλαμβάνει τη μυϊκή καταπόνηση,  να συνειδητοποιεί τα όρια του και να ‘’χτίσει’’ τη δική του κινητική συμπεριφορά ανάλογα με τις δικές του καθημερινές ανάγκες. Η δομή του μαθήματος βασίζεται στις τεχνικές: Feldenkrais (προθέρμανση), Pilates για τη μυϊκή ενδυνάμωση, και Yoga διατάσεις-χαλάρωση για την αποθεραπεία.

Στην έναρξη των μαθημάτων θα γίνει γωνιομέτρηση στη περιοχή του αυχένα, με σκοπό την καταγραφή της κινητικότητας του αυχένα, η οποία θα επαναληφθεί στο τέλος της σεζόν με σκοπό την αξιολόγηση της πορείας του ασκούμενου.

Τα οφέλη από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα

– Η απόκτηση σωστής στάσης του σώματος, βελτίωση της μυϊκής ενδυνάμωσης, της χαλάρωσης, της ευλυγισίας, της κινητικότητας των αρθρώσεων της αυχενικής, της ωμικής ζώνης και της σπονδυλικής στήλης.

– Η μείωση-εξάλειψη των σωματικών εντάσεων στη περιοχή των ώμων και του αυχένα που προκαλεί πονοκεφάλους, τοπική δυσφορία  και ψυχολογική κατάπτωση.

– Η συνειδητοποίηση των αδύναμων συστημάτων του σώματος που σχετίζονται άμεσα με τη περιοχή και η κατάλληλη ενεργοποίησή τους.

– Η αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου του αυχένα.

– Η αξιοποίηση των τεχνικών χαλάρωσης, ώστε να βελτιωθεί η παραγωγικότητα και η ποιότητα ζωής.